Beer voor schoonma... |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Juli 2019 om 09:38 |
Gisteren de allerlaatste hand gelegd aan dit lieve schatje...
Ben spontaan verliefd geworden maar ja met de kerst gaat hij toch echt naar mijn schoonmoeder toe... ![]() Let niet op de rommeltjes om me heen... Creatieve mensen hebben nu eenmaal overal ideeën liggen... ![]() Ik moest gaan slapen en had dit heerlijke warme dekentje gevonden... |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een schatje! was het niet lastig haken met dat pluizige garen?
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Dat had ik ook verwacht Stramien maar het viel me met dit garen alles mee...
Zo erg mee zelfs dat ik gelijk terug ben geweest om meer van dit garen te kopen zodat ik ook zijn grote broer ook nog kan gaan haken... Had eigenlijk verwacht dat ze hem voor zouden haken maar dat deden ze niet... Heb met dichter fluffie gehaakt en toen heb ik wel het patroon eerst voor gehaakt met katoen omdat het niet te zien was wat je anders aan het doen was... |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi met dat flusjes garen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
francis3 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Ziet er héél netjes uit. Je schoonmoeder zal héél blij zijn met dit schatje.
Oh ja, ik was nog vergeten er bij te zetten: Op een tafel die helemaal opgeruimd is, daar vind je NOOIT ideetjes of inspiratie.
|
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Mooi
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wat een lief beertje geworden en misschien nog eentje haken voor jezelf.
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Super!!!
![]() Grote bewondering om met fluffy garen zo'n groot project aan te pakken. Ook al viel dit garen jou mee, het is een flinke klus. Hij heeft echt een berige blik. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Wat een schat. Ik zou er voor mezelf ook zoéén maken.
Ik zeg niet eens meer: Let niet op de rommel. Vroeger zei ik nog: Let niet op de rommel, dat doe ik zelf ook niet. Het is ook geen rommel, het is artistieke vrijheid. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor de lieve reacties...
Ga er nog eentje bij maken in het groot ook voor schoonma ![]() Er is tegenwoordig eigenlijk maar weinig wat ik voor mezelf haak... Het was niet echt een grote klus hoor Kamilla de beer zelf is in anderhalve week gehaakt en in elkaar gezet en dat alleen in de avondjes... |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een mooie beer. Knap hoor met dat garen.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Dat is een hele mooie beer geworden.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
o wat een mooie beer is dat geworden ik ben ook verliefd op deze neer |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Wat een mooie beer 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Een beer zoals een beer hoort te zijn. Schattig en knuffelig. Welk patroon heb je gebruikt?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
francis3 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Zo zie je maar weer...nooit te oud om te leren, eh suzieferubels.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
een echte knuffel beer
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
echt een schone beer met alles op de juiste plaats om een lieve uitstraling te hebben.
|
|
|
|
![]() |
|
Grote broer van beer is ook af...
Goed op tijd om ze in te pakken voor de kerst... Heb beide wel even toegesproken dat ik wel verwacht dat ze het huis van schoonma niet op zijn kop zetten... Er wonen daar inmiddels genoeg beren om een beregezellig feestje te kunnen houden... ![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
weer zo'n mooie. welk merk garen heb je daar voor gebruikt ?
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |