Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bezigheid

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bezigheid
    Posted: 10 Juni 2020 om 12:49
Dit is niet hetzelfde als Op de naald (stola). Ik heb mijn oude poppenburda's nog eens goed onderzocht op brei- en haakpatronen en die ben ik aan het printen, voordat de werkbladen zó verkleurd zijn, dat ze onleesbaar zijn geworden. Die bladen zijn zo groot, dat het soms moeilijk is om alles goed op een A4tje te krijgen, een hele uitdaging. Ze zijn uitgegeven eind jaren 80, al tegen antiek aan. En vallen bijna uit elkaar. Maar het houdt me van de straat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2020 om 12:14
Goed bezig Magtelt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2020 om 08:48
Hierna ga ik oude Andreja kreativ, Marie's Poppenmode en andere poppenbladen uitpluizen en noteren waarin leuke dekens, rugzakjes en dergelijke zijn beschreven. Dan hoef ik niet elke keer stapels door te zoeken. Ik zou er ook etiketjes op kunnen plakken, maar dan zie je de foto's op de voorkant niet meer. Post-its verliezen op den duur hun plakkracht.

Ik vroeg me af of meer hobbydozen zich bezighouden met dat soort arbeidstherapie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2020 om 10:57
Ja hoor soms heb ik zin van ....nu ga ik dat eens goed sorteren en breien apart ,haken apart en waar ze alle twee instaan ook apart ,en na een paar maanden ligt alles weer terug onder elkaar en dan weer wachten tot ik zin krijg om te sorteren .....wat een uitleg😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2020 om 11:14
Dat heb ik ook met boeken. Moeten breiboeken en haakboeken apart van elkaar of moeten de series zoals haakbijbel en breibijbel juist samen staan? Horen boeken met patronen van mutsen en sjaals, knuffels en zo bij elkaar? Zo blijf je bezig, aldoor staan ze anders. En dan denk ik telkens: Zo staan ze helemaal goed. Tot het volgende idee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2020 om 18:14
Ik ben bezig met jeugd foto's sorteren .

Soms kan ik niet eens zien wie wie is .

Ik kan niet zeggen dat ik hard opschiet ,want je denkt er weer zoveel bij .
Maar met zo'n hele dag regen is het ook wel gezellig .
Foto's van duidelijk een warme zomer ,was dat nou in 1948 of 1947 .?dan geeft dat weer een houvast wie het was .
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2020 om 18:48
1947
mijn schoonmoeder was toen zwanger en vertelde dat het toen zo warm was
groetjes Loes
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2020 om 08:23
Bedankt ,

Ja zulke dingen onthoud je .

Dan ben ik het zelf op de foto .
Ik dacht het al ,aan het duimen te zien
Dat heb ik zo vreselijk lang gedaan ,dat ik tegen mijn vriendinnetje op school gezegd heb ,geef me een tik als ik het doe .

'S nachts deed ik washandjes om ,maar daar maakte ik zelfs gaatjes in .

Mijn eigen kinderen hebben het nooit gedaan .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2020 om 09:07
Mijn moeder zei altijd dat 1947 een goed wijnjaar was geweest. Dat was mijn bouwjaar, ik ben van 24-12-1947.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns