The autumn collection |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Oktober 2020 om 12:32 |
Je zou denken: een Engels boek. Maar nee, het is het derde boek van Wendy van Delden, die ook workshops geeft op het gebied van haken. De patronen zijn makkelijk te lezen en na te volgen. Ik wachtte al heel lang op dit boek, ik heb The spring collection en The summer collection, en ik dacht dat het zo klaar was. Nu maar geduld maken voor The winter collection.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat voor een patronen zijn het; poppenkleertjes?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, dekens, kussens, sjaals, vesten, tassen. Soms geeft ze een patroon twee keer met heel andere kleuren. De beschrijvingen en tekeningen zijn eenvoudig, heel prettig. Geen amigurumi, die krijg ik voldoende voor de kiezen in Aan de Haak.
|
|
wat rozengeur. |
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sint - Kerst kado
|
|
groetjes Loes
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier er mee. In onze bieb hebben ze ook de spring en summer. Maar ik ben hebberig, ik wil leuke boeken zelf bezitten.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |