Vest Effie patroon |
Reageer |
Autheur | |
Tebee
Newbie Lid sinds: 26 Januari 2021 Locatie: nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Januari 2021 om 14:27 |
Hulp gevraagd. Op het telpatroon staat op regel 12 een dwarsstreepje in een vierkant. In de verklaring staat:eenv. r.overh.:1 st. r. afh., de volg. steek r.br. en de afgeh. steek over de gebr st.heenhalen. Als ik dat doe bevat mijn breiwerk nog maar de helft van de steken. Ik vrees dat er iets fout is. Op het plaatje is een gegolfde rand te zien. b.v.d.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.libelle.nl/mode-beauty/prachtig-vest/
gaat het om dit vest? tussen die vierkantjes met dwarsstreepjes staat er een vierkantje met een rondje in en dat wil zeggen een omslag maken, dus normaal gezien blijft het aantal steken gelijk dan. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat er een foutje zit in de verklaring van de tekens, want exact dezelfde beschrijving staat ook bij het teken daarboven en dan klopt het wel, want waar die voorkomt in het schema staat er ook een omslag direct naast. Ik vermoed dat de verklaring bij het dwarsstreepje moet zijn: averecht aan de goede kant of recht aan de verkeerde kant. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
idd zoals Hulten1 zegt. Die platte streepkes zijn die 2 averechte strepen in het vest.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een kopieer duiveltje van de regel erboven, dat kun je aan de Duitse tekst eronder zien. Aan de goede kant is dit een averechte steek
en aan de andere kant is dit een rechte steek, precies tegengesteld aan het rechtopstaande streepje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |