|
Reageer ![]() |
Autheur | |
wilma 1969 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 04 Mei 2008 om 15:09 |
hoi ik heb een vendomatic 248 de draad loop steeds vast ik heb geen gebruiksaanwijzing meer ik denk dat de draad en of spoel verkeerd zit ik weet echt niet hoe ik de draad in moet rijgen wie kan mijn helpen
gr wilma |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
http://www.naaimachinehandleiding.nl/index.php?page=shop.bro wse&option=com_virtuemart&Itemid=26 hier even tussen kijken?????? |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb een Bernina, maar als je vendomatic intikt op google, krijg je als tweede de vendomatic naaimachinewinkel, daar kun je je vraag ook op kwijt. En misschien een nieuw exemplaar van de gebruiksaanwijzing krijgen. Wat ik wel weet van naaien, is dat als je hebt ingeregen en de onderdaad bovengehaald, dat je dan eerst de naald in de stof moet zetten en de beide draadeindjes even vasthouden. Anders gaat er altijd iets mis.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Als je draad steeds vast loopt, is er grote kans dat je onderdraad te strak is gespannen.
Misschien kun je een onderdeel vinden dat de onderdraad spant en dat je dan wat losser kunt draaien. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() |
bij de naamachinewebwinkel kun je hem bestellen, kost wel 15,00 euro
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() |
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
ja naaimachien schoon maken en smeren , opnieuw inrijgen en een nieuwe naald, begin daar eens mee. echt je verricht een wonder. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Oja, bij mijn machine moest je het klosje vasthouden terwijl je de bovendraad inrijgt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |