Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp gevraagd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp gevraagd
    Posted: 12 December 2021 om 10:20
Een eenvoudige mindering is een afh 1 breien overhaling maken .
Een dubbele mindering is 1 afh 2 samenbreien overhaling maken .

Hij komt dus gewoon boven de andere minderingen ,alleen minder je er een meer . Dat zal wel nodig zijn voor je patroon .

Back to Top
AnSch View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2021
Locatie: Waalwijk
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnSch Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2021 om 13:47
Hartelijk dank. Maar plaats ik dan voor en na iedere markeerring een enkel en een dubbele naast elkaar?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2021 om 13:56
Ik snap je vraag niet helemaal , waar zit die knoopsgatenbies dan .?Als ik me een wikkeltruitje voor de geest probeer te halen dan loopt het aan de voorpanden schuin als je een stukje recht hebt gebreid ,maar ik kan me geen voostelling maken van een knoopsgatenbies .
Back to Top
AnSch View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2021
Locatie: Waalwijk
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnSch Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2021 om 14:16
Het is een truitje en het voorpand wordt van hals tot onder geknoopt aan de rechterzijde (van vooraf gezien). Aan de linkerzijde vd linkermouw heb ik nu 6 steken toegevoegd en daar valt straks het voorpand over.
Ik ga wel een proeflapje maken, maar ik vraag me af of een enkele en dubbele overhaling weleens naast elkaar gebreid worden. U voor nu bedankt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns