Rondbreinaalden: figuur inbreien |
Reageer |
Autheur | |
BreimiepBep
Newbie Lid sinds: 01 September 2024 Locatie: Maassluis Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 September 2024 om 13:27 |
Ik ben bezig om de kindertrui met vallende ster te maken. Nu ben ik met het lijfje bezig en moet nu de ster in gaan breien. Ik kom er niet uit. Moet ik nu heen en weer gaan breien? Want de punten van de ster worden steeds breder en daar blijft de kleur die ik in moet breien hangen. Ik snap niet hoe ik dit op moet lossen.
Is er iemand die de trui ook heeft gebreid en mij tips kan geven? Alvast mijn dank!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het patroon gevonden. Ik zie dat men de mogelijkheid beschrijft om.voor en achterpand apart te breien. Met patroon inbreien lijkt mij dat je geen andere optie hebt dat heen en weer te breien. Anders moet je de draad die je niet gebruikt meenemen totdat je hem weer nodig hebt. Dan lijkt mij 2 zijnaadjes dichtnaaien sneller gebeurd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
BreimiepBep
Newbie Lid sinds: 01 September 2024 Locatie: Maassluis Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel voor het meedenken, Lidwina! Dat zou wellicht de bedoeling zijn, maar dat staat er niet zo duidelijk beschreven omdat ze ook de mogelijkheid geven het in de rondte te breien. Maar dan denk ik dat ik vanaf de hoogte waar ik het patroon moet gaan inbreien dan al kan gaan splitsen in voor en achterpand, in plaats van op armsgathoogte. Ik vind het juist zo mooi om geen zijnaden te hoeven dichtnaaien.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Netjes met matrassteek aan elkaar naaien en het ziet er keurig uit.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |