Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkerstcadeautje voor mezelf

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: kerstcadeautje voor mezelf
    Posted: 24 December 2008 om 14:40

heb net even een stop gemaakt bij de Zeeman, kon het niet laten om wat beertjes-wol mee te brengen... Zondag is het sales bij Pildar, maar da's nog lang, hé!  (en mijn moeder had mijn andere wol even in bruikleen want die wil ook beertjes ) Helemaal verantwoord dus, haha! Is toch kerst????

Ik heb een witte pluche voor het hoofdje genomen, en voor lijfje en kleertjes "Nigar", ken ik niet maar ziet er wel mooi uit...  

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 15:25
Oh gelukkig ben ik niet de enigste, ook ik ben afgestapt en nog even binnen gelopen, natuurlijk weer wat voorraad mee genomen. En wat je zegt, tis bijna kerst, dan mag het wel, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 15:31

Hihihihi Chrisje,

grappig dat je het weer niet kon laten. Bij "mijn" Zeeman hebben ze niet erg veel wolletjes, maar ik ben nog bezig genoeg.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 15:40

ben ook overstag gegaan,niet bij de zeeman,maar wel een andere winkel,had echt geen breigaren voor de beertjes.

Af en toe moet je lief zijn voor jezelf toch.

Back to Top
creatieve meid View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 16:32

heb gistern ook nieuwe wol meegenomen, al kom ik zo nooit door mijn restjes heen, maar eht is zo leuk he.

leuk te zien dat ik niet de enigste ben die te verleiding niet kan weerstaan.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 16:32
ja dames, wolletjes zijn nu eenmaal erg aantrekkelijk!  E natuurlijk hebben we helemaal niks voor die beertjes!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 18:11

ja,ja maken jullie mij maar weer jaloers.ben het zo langzamerhand al aan gewend geraakt.

groetjes puck

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 18:21
gewoon doen hoor,ik zeg altijd je moet jezelf af en toe eens kietelen een ander doet het niet,groetjes stridje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 18:56
Ik heb voor de hoofdkleuren van de beertjes in mijn restjes zitten graven, ik had ook van anderen restjes gekregen, maar het schijnt dat je altijd net de verkeerde kleur thuis hebt liggen, dus voor de truitjes en broekjes zal ik na de Kerst toch echt even naar de Beekbergse wolhal moeten, dan kan ik meteen sokkenpriemen maat 4 en 4,5 van 20 cm meenemen, want daar zit ik erg om verlegen, nr 3 en 3,5 heb ik wel. Ik heb wel lange naalden zonder knop, maar dan zit ik mezelf te prikken en ik zie het beste heel dichtbij mijn ogen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 19:15
Ja, wolletjes zijn altijd aantrekkelijk hé!
Maar moet kunnen vind ik.
Veel plezier met het maken!
Groeten Creaans.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 December 2008 om 20:35

Wolletjes, tja het blijft verleidelijk.

Ik ben dus ook weer overstag gegaan van het weekend. Sales en ik spring er weer op af. Niet voor de beertjes, maar wel voor zeker 5 paar lekker warme sokken.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 00:13
ja ik heb van de week ook wolletjes gehaald bij de zeeman, niet voor de beertjes maar voor een leuk jasje voor mijn kleinzoon, na de beertjes durf ik het weer aan de stukken worden groter
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 10:13

Originally posted by boek boek wrote:

ja ik heb van de week ook wolletjes gehaald bij de zeeman, niet voor de beertjes maar voor een leuk jasje voor mijn kleinzoon, na de beertjes durf ik het weer aan de stukken worden groter

welke heb jij genomen daar, tineke? Ik zou die Niger wel willen proberen voor een truitje voor een neefje... Iets met streepjes of zo... JIJ?

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 10:28

het is shiny en dan de witte er zit een heel klein glimmertje in en dan ook nog 1 bolletje blauw waar ik een streep met kettingsteek moet borduren over het jasje of dat met dit garen wil weet ik nog niet

het patroontje heb ik gehaald uit het blad Baby van patricia nr 14 er horen ook slofjes en wantjes bij,

moet wel doorbreien want de kleine groeit als kool, maar goed mag morgen de nacht weer in, dus als het rustig is heb ik lekker de tijd om te breien

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 10:38

hihi, grappig! die Shiny heb ik ook het wit mee gebracht en gisteren voor een beertje gebruikt... Breit lekker, hoor! het werd dus een ijsbeer, ook met blauw er door! hebben dezelfde kleuren gekozen zo te horen... Ik heb het wel met een iets dunnere nummer gebreid dan op de wikkel stond

en jij maar gauw beginnen dan, want die ukkies gaan snel, hé! Veel succes!

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 10:40

Voor mij lag er gisteren van mijn ventje onder de kerstboom een dikke waardebon voor wollebollekes en aanverwanten !!! Van de kinderen een weekendje Parijs !!! Dus mijn kerst kan niet meer stuk !!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 13:31

Heb ik een topic gemist?

Gaan jullie een along voor beertjes doen??

Groetjes Rosemarie

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 13:43
Originally posted by Roos39 Roos39 wrote:

Heb ik een topic gemist?

Gaan jullie een along voor beertjes doen??

Groetjes Rosemarie

hoi rosemarie, een hele hap om bij te lezen, maar wel een leuke! hier vind je de info! http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=7013 We sturen de beertjes naar onze "moeder-beer" Corry. Per beertje vraat de organisatie van het project (in Amerika) 2,5euro per beertje voor verzending naar Afrika. Maar het mag, maar moet niet. De verzending naar Amerika wil Corry graag voor haar rekening nemen. We breien en haken dus beertjes voor kinderen die besmet zijnmet HIV in Afrika. Onze actie loopt tot eind februari want dan vertrekken de beertjes allemaal samen van bij Corry... Als je ook graag mee doet, kan Corry je de info verder bezorgen. Zij heeft een haak- en breipatroon aangekregen vanuit Amerika en voor ons vertaald.

Amai Rita, dat is niet mis wat daar onder je boom lag!!!!  Ik kreeg een agenda van sos-piet (daar moet ik altijd zo mee lachen met die vent, en hij kan wel lekker koken ook!) en een mooie wollen grijze stola "omdat ik er zelf geen kon haken dit jaar"... Ben dus ook wel blij... Ik heb hem al aan gedaan

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 18:32
Ik heb net mijn Kerstcadeautje besteld bij Renske, 2 stel sokkenpriemen van 20 cm, diktes 4 en 4,5, het nieuwe Breien zonder naaldenboekje, een breiblad, een diktemeter voor breinaalden en een toerenteller aan een lusje. Als het binnen is ga ik proberen het Mother Bearbeertje met 5 naalden te breien, armsgaten open laten en daar later de armen ook met 5 naalden. Weer eens wat anders.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 25 December 2008 om 20:48
Hoi Chrisje,
Bedankt voor de info. Het is inderdaad een heel topic. 11! pagina's. Ik heb het vlug, vlug doorgebladerd en de mother bear site geraadpleegd. Voordat je alles bekeken hebt, had ik al een beer kunnen breien geloof ik.

En Corry, wat fantastisch dat jij dit hele gebeuren coördineert. En februari is nog best een eindje weg, al heb ik de komende weken van alles behalve handwerken.

Allemaal heel veel succes, en Corry; voordat je ze verstuurt wel een foto van alle beren maken he?  Voor op de mother bearsite....

Groetjes Rosemarie

Ps. Mocht iemand het patroontje willen doorsturen.... ik beloof niets, maar je weet maar nooit.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns