leren slofjes |
Reageer |
Autheur | |
trijny
Newbie Lid sinds: 26 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Onderwerp: leren slofjes Posted: 26 Oktober 2006 om 21:32 |
dag allemaal, Hier nog een vraagje over babyslofjes, maar dan van leer. Wie heeft er toevallig nog een basispatroontje voor leren babyslofjes (zoals zootjes) op de plank liggen. Het lijkt me leuk om die zelf te maken. Het gaat om een kindje van 10 maanden. Ik ben benieuwd. groetjes, Trijntje |
|
trijny
Newbie Lid sinds: 26 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Posted: 26 Oktober 2006 om 22:00 |
beetje gek natuurlijk om op je eigen berichtje te reageren, maar net beetje rondgekeken op internet en kwam ik dit patroontje tegen. http://www.sancho.nl/index.pl/leren_slofjes wie weet heeft een van jullie hier ook wat aan. Mocht iemand nog een ander patroontje hebben liggen, dan hou ik me nog steeds aanbevolen. groetjes, Trijntje |
|
gitt@
Duizendpoot Lid sinds: 20 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 189 |
Posted: 27 Oktober 2006 om 15:08 |
deze had ik ook en kreeg het niet voor elkaar met leer. Succes.
|
|
gitta75@gmail.com
|
|
trijny
Posted: 01 November 2006 om 10:50 |
Heb inmiddels het patroontje uitgeprobeerd in stof en daarna in het leer. Ging op zich wel goed, alleen mijn naaimachine had het wel zwaar. Nu op naar de varriatie want zo zijn ze wel een beetje saai. Wat het grootste startprobleem was: waar vind je tegenwoordig nog een lapje leer?heb echt de hele stad afgefiets, en ben uiteindelijk bij een meubelstofeerder uitgekomen, die gaf twee flinke lappen mee, goed hè! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |