Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkom op tegen kanker

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: kom op tegen kanker
    Posted: 12 Maart 2009 om 12:50

Triestig onderwerp, ik weet het....maar deze avond is er een programma op de belgische televisie over de kinderkankerafdeling.

Zeker geen sensatiebeelden of bleiterige scenes. Maar heel mooie sobere beelden over de getuigenissen en verzorging van 2 tienermeisjes.

Ik ga zeker kijken, vooral om een hoop 'oude bekenden' terug te zien : oncologen, verpleegsters enz...allemaal prachtmensen waar we heel goeie herinneringen aan hebben en heel veel (ja, ja) plezier mee gemaakt hebben ondanks alle ellende.

Tranen zullen er wel vloeien .....maar het zullen vooral' tranen van dankbaarheid voor de goede zorgen' zijn.

Nadine 

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 13:45
dine, ik wens je nu al sterkte voor straks, ikzelf kan er niet naar kijken, brengt teveel emotie los, (heb papa moeten afgeven aan kanker op 56-jarige leeftijd, het is nu 2 jaar geleden, maar het doet nog teveel pijn)
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 13:50

helaas woon ik aan de ander kant van de grens en kan het niet ontvangen

maar wens je veel kijk plezier, heel veel sterkte

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Landie View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 15:45
Ik weet niet of ik kan kijken.  Ik draag mijn steentje bij op een wel heel speciale manier dit jaar (al had ik liever gehad dat ik het niet moest doen).  Een vriendin van me heeft voor de 3e keer kanker.  Samen met enkele anderen maken we als verrassing gehaakte/gebreide hoedjes/mutsen voor haar.  Ik doe mee en maak direct ook bijpassende hoedjes voor haar dochtertjes.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 15:59

Hé Landie,

Dat is een heel lief en schitterend idee om er ook voor de dochtertjes te maken ...hierdoor kunnen ze het kaal worden meer relativeren. Toch heel belangrijk...vooral bij meisjes.

Mijn zoon zei de eerste keer toen hij 13 jaar was : pf en dan....dat haar komt immers toch terug. De tweede keer zei hij (vorig jaar) : een kaalkopje is ook niet mis......ja zo zijn jongens hé... ik wreef toen af en toe over zijn kaalkopje en zei : ah krullenbol.........en 3 weken geleden toen de eerste stoppeltjes terugkwamen vroeg ik hem of ik al een afspraak moest maken bij de kapper...

Ik heb die tv-ploeg van één daar ook zien rondlopen en weet dat ze het zeer sereen aanpakten (cfr het leven zoals het is : kinderziekenhuis...) zeker niet zoals de commerciele zenders....

Nadine

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 16:03
Veel sterkte
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 16:19
Originally posted by dine dine wrote:

Hé Landie,

Dat is een heel lief en schitterend idee om er ook voor de dochtertjes te maken ...hierdoor kunnen ze het kaal worden meer relativeren. Toch heel belangrijk...vooral bij meisjes.

Mijn zoon zei de eerste keer toen hij 13 jaar was : pf en dan....dat haar komt immers toch terug. De tweede keer zei hij (vorig jaar) : een kaalkopje is ook niet mis......ja zo zijn jongens hé... ik wreef toen af en toe over zijn kaalkopje en zei : ah krullenbol.........en 3 weken geleden toen de eerste stoppeltjes terugkwamen vroeg ik hem of ik al een afspraak moest maken bij de kapper...

Ik heb die tv-ploeg van één daar ook zien rondlopen en weet dat ze het zeer sereen aanpakten (cfr het leven zoals het is : kinderziekenhuis...) zeker niet zoals de commerciele zenders....

Nadine

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 18:26

sterkte met kijken!!!!!!!

groetjes puck

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 19:26
Originally posted by boek boek wrote:

Originally posted by dine dine wrote:

Hé Landie,

Nadine

Ik kan ook alleen maar zeggen.....heel veel sterkte met je zoon.
Groetjes Catharina

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2009 om 20:55
heel veel sterkte met je zoon Nadine
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns