Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBorduren

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Borduren
    Posted: 23 April 2009 om 15:32

Ik zoek een borduurpatroon Geld. Dit is een patroon dat wordt uitgegeven bij Hobby Handig. Dit patroon kan echter daar niet besteld worden. Het is te goedkoop. Als ik er nog wat bij bestel om aan een hoger bedrag te komen (wat ik helemaal niet nodig heb) moet ik ook nog eens 5 Euro administratiekosten betalen. Weet iemand een mogelijkheid om op een andere manier aan dit patroon te komen. Ik zou er erg blij mee zijn.

Gr. Marianne

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 17:13
STOND HET IN EEN HOBBY HANDIG, ZOJA WEET JE OOK WELK NR. IK HEB ALLE HOBBYHANDIGS DUS WIL IK WEL EVEN ZOEKEN
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 18:25

OF GA JE GEWOON KOPIEREN BILJET , EN DAN OP LEGGEN STOF. NA BORDUREN . KAN OOK ZO ?

IS WEL NOG BIJNA GRATIS ;)

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
marlous View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 19:25
er zijn sites, maar ook pragramma's verkrijgbaar waar mee je met een foto, dus ook van geld een patroon kan maken. zo heb ik voor mijn vader zijn portret geborduurd.
als je even op google kijkt vind je vast wel een site die ze voor niet veel geld willen maken. succes.

gr, lous
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 21:22

Ik wil ook iets via Hobbyhandig bestellen. Het betreft iets dat maar 3,75 kost en dan vindt ik de verzendkosten ook te hoog (het gaat om fimo-push-molds feest).

Misschien kunnen we samen doen??

PS: ik ben pas volgende week donderdag weer op de site ivm een paar daagjes weg.

Laat maar weten als je het interessant vind,

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Mrnn View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 23 April 2009 om 21:34
Even een antwoordje op jullie reacties.
Rika kopieren kan niet Het gaat om oud geld dus geen Eurobiljetten maar de ouderwettse guldens.

Tineke het is wel een patroon van Hobby Handig maar moest besteld worden en staat niet afgedrukt in het blad

Joke ik ben ook bezig met iemand van de borduursite. Misschien wordt het wat, misschien ook niet. Ik houd jouw aanbod even in gedachten. Ook heb ik Hobby Handig gemaild of ik het patroon toch niet kan kopen ondanks de lage prijs. Het antwoord wacht ik nog op. De verzendkosten kloppen bij dit patroon niet en zullen gereduceerd worden.
Groetjes
Marianne

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.266 seconden.
Lang Yarns