toy drop |
Reageer
|
| Autheur | |
Mia316
Hobbywonder
Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: toy dropPosted: 23 December 2010 om 20:10 |
|
Hoi alemaal heb toch even een vraagje over dat toy drop. Hoe het precies werkt. en zou het wat zijn hier in egypte (hier heb je zoveel straatkinderen lopen of moet het op een bepaalde plaats )en om hoeveel stuks mag het dan gaan en zit er een bepaalde data aan vast of iets dergelijks. wie kan mij wat meer informatie geven over dit. hoor graag van jullie |
|
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 December 2010 om 20:15 |
|
op dit moment hebben ze een speciale kerst-drop.
maar het kan het gehele jaar. al zou je elke dag een drop maken maakt dat helemaal niks uit. ik denk dat het bij jullie ook een succes zou kunnen worden. maar ik weet niet of die kids het als een kado gaan zien of iets om te verkopen zodat ze eten kunnen kopen. ik ken de situatie verder niet. je maakt eigenlijk gewoon een knuffel of popje. die verpak je met een briefje erbij dat ze hem mogen houden en je laat het pakje ergens achterop de plek die jij wilt. dat is het eigenlijk in grote lijnen. maar je zou eens op hun site kunnen kijken. daar is heel veel te lezen en een mail adres naar hen toe. misschien kun je hen die vraag stellen of het ook bij jullie een optie is. of hoe je het beste kunt aanpakken. ik kan je zeggen het is heel spannend. |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 December 2010 om 21:04 |
|
Volgens mij is er geen monopolie of patent op. Als je graag knuffels wilt achterlaten voor de vinder, kun je dat doen, al of niet met briefje. Ik zou er alleen niet mijn eigen adres of emailadres op zetten.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 24 December 2010 om 11:31 |
je kunt wel je blognaam erop zetten als je een berichtje terug krijgen leuk vind. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |