Toy Story en Cars |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ciendje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 September 2011 om 18:07 |
Hallo hallo, hier zijn we weer. Mijn dochtertje kwam net beneden en zegt dat ze het hoog tijd vindt dat ik maar eens stop met die stomme beesten te haken en beter iets nuttig kon doen. Nadat ik gevraagd had wat ze bedoelde kwam als antwoord dat ik beter een Toy Story Buzz of Woody voor haar zou maken. En een Takel of een Cars of een andere van deze groepen was ook goed. Ik gaan zoeken op het internet en wat blijkt... Ik vind geen enkel van deze patronen. Hebben jullie tips??? Je maakt er een klein zeurpietje blij mee... |
|
Groetjes!!!
|
|
![]() |
|
lindatjuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Ciendje, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik hoop dat je
er wat mee kunt. Groetjes, Linda |
|
![]() |
|
pralinda ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 41 |
Mijn zoontjes zijn er ook van overtuigd dat ik ALLES kan
maken en dat een foto op internet ineens genoeg is om het te maken. Maar ik vind ook niks van hun super-helden (cars en buzz) Kan je mij/hen helpen? Mercikes alvast |
|
![]() |
|
reumpke ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 66 |
hoi allemaal.
ik zou het ook leuk vinden om die te ontvangen want wil echt allemaal van die strip/tekenfilm figuren haken. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
|
|
![]() http://reumpke.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
ciendje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 68 |
Jullie hebben mail!!!
|
|
Groetjes!!!
|
|
![]() |
|
constance ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Ik heb de haakkoorts ook te pakken en heb 2 jongens thuis.
Zou ik ook misschien een mail mogen ontvangen?? Hoor het graag. Groetjes Constance ![]() |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
@constance als je graag iets in je mailbox vind moet je eerst even bij je profiel je email adres invullen, dit bij msn messenger
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Mag ik ook wat ontvangen van deze patroontjes?? bedankt!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |