Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

trieste update mamahond en puppies

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 18:51
Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat!
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 20:14
wat fijn dat het zo goed gaat en wat een dotje ik ben net zoals al die anderen helemaal weg van de puppie hij/zij lijkt op de hond waar mijn hond heel veel mee speelt daar was ik ook al direct gek op toen ik haar voor het eerst zag.
het is dat ik al een hond heb maar als ik er geen had dan wist ik het wel.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 18:48
Goed om te horen dat het weer goed met hen gaat
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 19:08
Ahhhhhhh wat een poepieeeeee
Geweldig dat het zo goed gaat met mama en puppies Lydia.
Ben je er nog heen geweest ?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 13:16
helaas hebben ze vandaag mamahond in moeten laten slapen, het was geen doen meer, zelfs met hele zware pijnstilling kon ze geen kant meer op, ze heeft de kleintjes groot gebracht en toen vond ze het genoeg, zelfs met hele zware pijnstilling bleef ze pijn houden, er zat een beklemming in haar ruggegraat en dat kon niet geopereerd worden. Ze was tien kilo afgevallen en liet alles lopen, wilde niet meer naar buiten gedragen worden en liet steeds meer haar koppie hangen, at niet meer.
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 14:23
O wat naar. Natuurlijk hebben ze de puppies nog, maar wat een trieste Kerst zal dat zijn. Heel veel sterkte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 14:27
het breekt mijn hart.... Zo jammer...
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 14:50
Wat verdrietig!!!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 14:53
ahhh wat een triest einde voor mama hond. veel sterkte llemaal!!!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 14:55
tis heel verdrietig inderdaad, maar ik ben toch opgelucht, ze hebben alles geprobeerd, af en toe hoorde ik haar door de telfoon piepen, zo zielig, op het laatst ging ze grauwen tegen de puppies, ze kon echt niet meer. M'n zoon heeft het er heel moeilijk mee, mam, heb ik er wel goed aan gedaan, mam de dierenarts wilde wachten tot na de Kerst, maar ze at niet meer van de pijn, als ze bewoog ging het gepiep/gekreun door merg en been, hij vond het niet eerlijk te wachten tot na de kerst en heeft het vanmorgen laten doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 15:02
eerst zo'n mooi puppie en dan dit bericht later in de post.
was eerst heel blij en dan ineens dit bericht. Heel veel sterkte en ik denk van ons
allemaal een hele dikke Hug
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 15:36
Wat in en in triest.
Wij hebben ooit een hondje in moeten laten slapen. Je blijft jezelf de vraag stellen of je het voor de hond deed of uit eigen gemakzucht. Gelukkig stond er net in die week een stukje in de krant van een professor aan de dierkliniek in Utrecht.
Hij zei: als een hond geen hondenleven meer heeft moet je hem uit zijn lijden verlossen. Wanneeer heeft een hond geen hondenleven meer? Als hij niet op eigen kracht naar zijn etensbak kan gaan.
Toen was ik gerust. Hij kon zelfs niet op eigen kracht eten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 16:20
Ach toch, wat triest Cry
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 16:27
Ik vind het ook zo triest voor je zoon, maar hij heeft er echt goed aan gedaan. Het is vreselijk wanneer je je hond ziet en hoort lijden. Mama hond had het zelf al opgegeven door niet meer te willen eten... ze heeft het zelf al aangegeven. Ik hoop ze nog wel een pupje aan hebben gehouden uit dit nest (heb ik nog niet gelezen omdat ik niet alles heb gelezen) ik wil jullie wel sterkte wensen want het is een enorm verlies.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 17:33
Ah wat verdrietig,en toch lijkt me het een hele goede beslissing
Ik weet in ieder geval uit eigen ervaring dat er heel lang overheen gaat voordat het verdriet slijt.
Sterkte
Groetjes jenny
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 18:11
ja ze hebben inderdaad een pup gehouden.

wij hebben altijd getracht onze kinderen verantwoordelijkheidsgevoel bij te brengen.
Dit begon al toen ze 3 a 4 jaar waren, ma we willen een huisdier (we hadden al een hond), dus er kwamen 2 hamsters. Met de waarschuwing voer je ze niet en houdt je ze niet schoon, zet ik ze buiten en wordt het voer voor de katten, de kooien stonden op hun kamer, dus bij het naar bed brengen een automatische blik ( voer en water okee), ze waren tenslotte nog jong, maar inderdaad na een paar weken, nummer 1, er zat niet voldoende voer en water in het hok, dus kooi opgepakt en naar buiten gedragen (brullen natuurlijk en wij uitleggen waarom, als jij het dier geen voer/water geeft is het diertje morgen dood (hij kan niet naar de kast lopen en eten halen of naar de kraan en drinken pakken), dan kan het beter sneller gaan, misschien hard maar wel effectief. Tis nooit meer voor gekomen.
Kan het alleen niet aanraden voor mensen met kinderen, hamstertjes worden maar 2 a 3 jaar, dus komt er ook een tijd van afscheid (te snel)nemen. Er zijn bij ons heel wat huisdieren geweest, hamsters, cavia's, konijnen, parkiet, duiven en ga zo maar door. Ze hebben er altijd goed voor gezorgd en de consequenties genomen als het niet zo goed ging.

Nu ook bij de hond, de puppies waren geen probleem, hij had ook flesvoeding kunnen geven, maar in het begin ging het redelijk met de hond, ze liep zelf de trap af naar beneden en deed haar behoefte buiten.
Maar helaas werd de zwelling in haar rug steeds erger en dat ging de boel afknellen. Iedere keer foto's maken maar het kon niet geopereerd worden.
Moet zeggen ze hebben het in mijn ogen iets te lang volgehouden, maar wij kunnen die beslissing niet nemen voor hen, dat moeten ze zelf doen, hij is nu zelf huisvader met kinders. Je wilt je kinderen dolgraag helpen en beschermen maar soms gaat dat niet altijd.
lydia wijsbroek
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 20:07
Ly dia het is heel jammer maar het was een goed besluit. Een hond (beest) heeft ook recht op een goed bestaan en een waardig einde. Als ze zo lijden breekt je hart. Maar als het niet meer gaat moet je ook de moed hebben er een eind aan te maken toch?
sterkte .
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 21:04
Wat triest heel veel sterkte voor je zoon en zijn gezin en voor jullie ook

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 21:19
Originally posted by beppemartha beppemartha wrote:

Lydia het is heel jammer maar het was een goed besluit. Een hond (beest) heeft ook recht op een goed bestaan en een waardig einde. Als ze zo lijden breekt je hart. Maar als het niet meer gaat moet je ook de moed hebben er een eind aan te maken toch?
.

Zo hebben we onze kinders wel opgevoed, respect voor al dat leeft, maar ook het lef om iets te beeindigen wat niet meer gaat, ook al heb je er zelf verdriet van. Maar het is beter zo
lydia wijsbroek
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2012 om 00:01
Wat een drama zeg, maar ze hebben wel de juiste beslissing genomen. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is. Wat zullen ze mamahond missen, maar met de wetenschap dat het voor haar het beste was is het iets makkelijker te aanvaarden. Stekte ermee
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns