Tropisch weekend verwacht, wat gaan we doen? |
Reageer
|
Pagina <123> |
| Autheur | ||
Boris
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 18:15 |
|
|
Donderdag heb ik mijn laatste werkdag, en dan heb ik vakantie. Ik ga lekker genieten van het mooie weer in de tuin. En als het te warm wordt, vul ik lekker mijn opblaasbare roeiboot en vul deze met water. Heerlijk, mijn eigen zwembad in de tuin, haha.
|
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 18:18 |
|
|
Ik ben gebeten door een teek en heb nu een AB kuur van 10!!! dagen. Geen zon voor mij want ik moet met deze pillen directe zon voorkomen... Kan wel huilen
|
||
![]() |
||
Sonjake
Groupie
Lid sinds: 02 Augustus 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 19:38 |
|
|
gisteren nog een weekendje centerparcs geboekt.. Christine heeft nog wat zwemlessen te goed, en kunnen we meteen zien of men zoontje een even grote waterrat is. We gaan deze keer naar de Kempervennen, dus lijkt me ideaal met veel water en goed weer...
En dan spijtig genoeg weer werken dus hopelijk houden men collega's de warmte buiten.... |
||
![]() |
||
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:08 |
|
Maid maid wat een schrik zal dat zijn geweest!!! Nu is het ook niet lekker om met 30 graden in de zon te zitten (is mijn bescheiden mening)..... Blijft overeind dat het niet fijn is en zeker de reden hiervoor niet. Kalm aan, neem maar een extra ijsje, dat mag in dit geval
|
||
![]() |
||
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:25 |
|
|
Wow Simone, da's balen meisje. Je mag daar inderdaad wel mee oppassen. Sterkte ermee. Wij moeten naar de verjaardag van ons petekind. Gelukkig heeft onze auto airco, anders was het geen doen
|
||
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
ikkie1202
Duizendpoot
Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:28 |
|
|
Ik ga dit weekend de "nerd" eens uithangen :)
Ga zaterdag naar Gamescom in Keulen, en dan overnachten in een hotel. Het plan was zondag Keulen dan te gaan verkennen, maar weet niet of dat er van gaat komen met dit weer ;) "gelukkig" is gamescom voornamelijk binnen, en hopelijk hebben ze iets van airco, want met dat weer buiten... nou, misschien is dat IETS teveel van het goede ;) |
||
![]() |
||
jolanda24
Duizendpoot
Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:37 |
|
|
Wij zoeken de waterkant op. Wel een haak werkje mee en een lees boekje dan komen we het weekend wel door. Wordt het te warm kunnen we altijd nog even afkoelen in het water.
Simone ik las dat je gebeten bent door een teek. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan en duim voor je dat het goed afloopt. ![]() Groetjes Jolanda
|
||
![]() |
||
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 21:10 |
|
Heerlijk!!! Wij zijn net terug van 4 dagen ameland!! Geniet er lekker van! Ik doe het weekend weinig denk ik. Simone heel veel sterkte, hopelijk valt het mee! |
||
|
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 21:38 |
|
Oei... dat is minder! Troost je met de gedachte dat ze nu tenminste weten wat een tekenbeet met een mens kan doen. Een kennisje van mij is jaren geleden gebeten en daarna erg (lang) ziek geweest. Het vermoeden is nu dat de tekenbeet hiervan de oorzaak was. Kreeg je ook zo'n rode kring om de plek van de beet? |
||
![]() |
||
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 23:37 |
|
|
maar Simone toch , heb met je te doen hoor (had dit jaren geleden ook en heb 6 weken AB moeten nemen en lange tijd heel moe geweest en ja ik had ook zo'n rode kring) dus ik hoop dat het geen besmette tekenbeet is voor u .
Ik ga dit weekend aan de visput te vinden zijn . Zaterdag vrouwenvissen en nadien daar een lekker glaasje drinken en zondag is het mannenvissen (ook weer lekker buiten op het terras daar ) Niks beter dan zo'n grote visput en een mooie omgeving waar je heerlijk vertoeven kunt
|
||
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
![]() |
||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 00:12 |
|
Ja helaas. Ik was bij een apotheker langs geweest om te vragen wat het kon zijn (bevestiging van wat ik niet wilde weten omdat ik op google al afbeeldingen had gezien wat duidde op een tekenbeet) en zij stuurde me direct door naar de huisarts. Hierbij een mooi sexy plaatje van mijn been en mijn "domein" der pc hihi De kring is al minder rood dan van het weekend. ![]() Het rottige vind ik gewoon dat ik voor zaterdag een dagje strand had gepland Zie me al zitten met pet op mijn hoofd en lange mouwen en broek ![]() |
||
![]() |
||
Esther1963
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 02:05 |
|
|
Morgen komt een hele goede vriendin van mij een paar daagjes logeren, maar zij is zo makkelijk dat ik rustig ook nog wat kan haken. Lekker kletsen, lekker buiten zitten en op tijd een maaltijd in elkaar flansen en dan nog mooi weer ook, wat wil een mens nog meer!
|
||
|
||
![]() |
||
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 08:10 |
|
|
Niet om je bang te maken maar ik ken enkele mensen die ook gebeten zijn en waar eerst niet in is gegrepen.....neem van mij aan: dan maar niet een dagje naar het strand dat duurt korter!!!
Sterkte
|
||
![]() |
||
widdy
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 10:36 |
|
|
Net op mijn terras wat zitten breien, nu maar netjes binnen tot een uur of vier (ik kan echt niet tegen warmte), en dan weer onder de parasol tot een uur of negen :-)
Mijn was steekt in de machine, en ik moet de bbq nog poetsen van gisterenavond, maar verder staat er gewoon niks gepland! Leuk zo'n vrije dag! Do-vrij jammer genoeg werken, maar weekend wordt ook heet (ik hoorde vanochtend tot 34° in de kempen), dus dat wordt hetzelfde dagschema als hierboven
![]() |
||
|
Groetjes, Tineke
|
||
![]() |
||
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 12:28 |
|
|
Oei, Simone, daar zat je echt niet op te wachten! Positief is, dat het gelijk behandeld wordt,
En eigenlijk kan je het beste binnen zitten met dit weer. Alleen MOETEN is zo'n rotwoord! Hou je haaks!! |
||
![]() |
||
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 12:44 |
|
|
hele weekend verjaardag vieren zaterdag voor familie en vrienden en zondag voor mijn schoonmoeder die komt dan een dagje over met valies
|
||
|
Anne-Marie
|
||
![]() |
||
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 10:04 |
|
|
Genieten ;)
|
||
![]() |
||
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 14:40 |
|
|
Zwembadje in de tuin voor de kinderen, 's avonds lekker barbecuen en verder niet teveel "moet" dingen. Bij ons in de achtertuin is het bijna nooit te heet, want er staat altijd wel een zuchtje wind vanaf het meer.
|
||
|
Groet,
Yobsje |
||
![]() |
||
rianne35
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 14:43 |
|
|
Ik krijg vandaag vakantie, dus ik kom het ook wel door!! Alleen de gedachte al heerlijk!!
|
||
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
||
![]() |
||
Tante Jan
Hobbywonder
Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 22:14 |
|
|
Vandaag was heerlijk fietsweer, en ik zou nog op kraamvisite bij een vriendin. Retourtje Enschede-Almelo afgelegd dus (45km totaal). Heerlijk! Ik geniet zo enorm van de zon!
|
||
|
Blessed to be a blessing
|
||
![]() |
||
Reageer
|
Pagina <123> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |