Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tropisch weekend verwacht, wat gaan we doen?

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:26
Plannen zijn aangepast;
Zaterdag gaan we fietsen en naar een old timer gebeuren waar zoonlief op een brommert rond rijdt....
met pothelm en dat wil ik voor geen goud missen!!!!
Zondag geen Ameland maar Callantsoog..........HEERLIJK
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 23:39
Klinkt goed Marlies! Wens je alvast veel plezier!
En de rest van de dames natuurlijk ook :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 07:35
Zaterdag zo vroeg mogelijk boodschappen doen. Huis afschermen tegen de hitte en me opsluiten in huis. Ik kan zo slecht tegen de hitte. Zondag zelfde ritueel.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 07:57
Originally posted by Eugenie Eugenie wrote:

het liefst zo weinig mogelijk een beetje haken en een beetje lezen denk ik.
planen zijn gewijzigd, ik mag werken zaterdagmiddag. heb de ventilator al gereserveerd, alleen....mijn collega ook. dus ieder op zijn beurt.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 12:12
Ik heb genoeg sla, komkommer, tomaat, broodbeleg en bakbrood in huis gehaald om het kalmpjes aan te doen. Ik ben een poppenavondjurk aan het ontwerpen en ik krijg al rooie wangen van die inspanning, koken vind ik echt teveel, als het tropisch wordt. Zolang dat briesje blijft waaien houd ik het in de tuin wel uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 13:01
Helaas mag ik een paar dagen niet fietsen of outorijden, dus we gaan morgen maar even met de auto naar mijn moeder , zondag komen de kinderen bbqen nog voor vaderdag toen stond hier alles op zijn kop.

Verder lekker binnenzitten de warmte is voor mij op dit moment net te veel.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 14:12
ik denk dat ik maar de hele dag in de auto ga zitten en slapen, die heeft airco
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 14:15
Onze dochter is jarig dus dat wordt feesten ook nog voor onze zoon die in juli jarig was. En zweten vrees ik (voor mij dan tenmisnte) de gasten kunnen een verfrissned duik in de zwemvijver nemen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 14:18
dan zet je toch lekker alle drinken en lekkers om het zwembad heen, dat kan iedereen zelf pakken en kan jij ook lekker met je billen in het zwembad
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 14:20
lekker theedrinken onder de appelbomen bij de vogelkooi en genieten van m'n ara's, die ook niet van de zon houden, maar de kooi staat lekker onder de bomen. En dan is het wel leuk als de baas komt theedrinken, want die heeft altijd kaakjes bij de thee.
lydia wijsbroek
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 14:20

Klopt. De meeste pakken ook zelf hun drinken maar ik wil toch nog wat lekkers op tafel hebben staan en nog wat te eten voor "s avonds dus stiekem ben ik toch nog veel aan het lopen. Maar dat geeft niet als het maar gezellig is.

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 17:51
Morgen een verjaardag.. Maar jullie snappen wel dat we daar zo laat mogelijk naar toe gaan LOL..
Verder, vooral veel in de tuin liggen, af en toe ff afkoelen, wat te drinken en te snaaien pakken.. bbq-en.. en dan is het weekend weer voorbij..  (gelukkig heb ik nog 2 weken vrij Embarrassed
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.482 seconden.
Lang Yarns