Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

trots

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: trots
    Posted: 08 November 2014 om 21:09
trots op de kids.
na pas 7 maanden karate te doen
vandaag 2 gouden (onze dochter) en 2 bronzen (onze zoon) medailles gehaald.
En ons zoontje is ook nog clubkampioen geworden,
en een prachtige beker gewonnen.
Ons zoontje 7 jaar zegt maar steeds droom ik mama of
heb ik dit echt gewonnen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 21:13
dat is om trots op te zijn. (als dat niet zo was zou ik zeggen, petraco er mankeert iets aan u).

dus alle reden om trots te zijn.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 21:14
Supertrots!! wat een kanjers!!! goed gedaan!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2014 om 22:25
Yeeeeee   een dikke Proficiat voor de kidsHandshakeThumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 08:23
Geweldige prestatie hoor! Alle reden om er trots op te zijn!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 10:45
Geweldig, dat ze die medailles hebben gewonnen. Maar als ik jou was, zou ik ook al apetrots zijn op mijn kinderen, gewoon omdat ze bestaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 11:16
Gefeliciteerd! Met recht trots, wat een kanjers!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 11:38
Mooi dat je zo trots kunt zijn. Het is een leuke sport vind ik. Mijn man en zoons hebben het ook gedaan, maar de jongens waren nooit zo fanatiek, die zagen het meer als verveeluurtje. Gelukkig was de trainer (ben de titel van zo'n figuur kwijt) redelijk streng en moesten ze opdrukken als ze niet goed meededen (mijn jongens moesten dan ook erg vaak opdrukken).

Feliciteer ze en moedig het aan, het is een geweldig leuke sport vind ik.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 21:24
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Mooi dat je zo trots kunt zijn. Het is een leuke sport vind ik. Mijn man en zoons hebben het ook gedaan, maar de jongens waren nooit zo fanatiek, die zagen het meer als verveeluurtje. Gelukkig was de trainer (ben de titel van zo'n figuur kwijt) redelijk streng en moesten ze opdrukken als ze niet goed meededen (mijn jongens moesten dan ook erg vaak opdrukken).

Feliciteer ze en moedig het aan, het is een geweldig leuke sport vind ik.

Bedankt.
De trainer heet een sensei.
Ze gaan twee keer in de week een uur en doen nog met veel plezier mee. Thom onze jongste van 7 gaat het soms te langzaam hij wil snelle vooruit. Ze hebben nu beiden de gele slip en gaan in december weer op examen misschien gele band. maar even afwachten.
Ze zijn daar ook best streng maar dat moet ook.
vinden het zelf ook een goede sport om weerbaarder te worden .
Heb je in deze maatschappij hard nodig helaas.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 21:25
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
En we zijn ook als ze niks winnen elke dag apetrots op de kids.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2014 om 21:26
Originally posted by petraco petraco wrote:

trots op de kids.
na pas 7 maanden karate te doen
vandaag 2 gouden (onze dochter) en 2 bronzen (onze zoon) medailles gehaald.
En ons zoontje is ook nog clubkampioen geworden,
en een prachtige beker gewonnen.
Ons zoontje 7 jaar zegt maar steeds droom ik mama of
heb ik dit echt gewonnen

Moet mezelf even verbeteren onze dochter had 2 bronzen en onze zoon 2 gouden heb het verkeerd om gedaan.
hahaha was ook een beetje in de wolken.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 09:22
Het is ook erg leuk als ze het zo goed doen. O ja, sensei. Dan weet ik het wel, maar het komt niet naar boven. Ik vond Kata lopen zo leuk, het sparren vond ik maar niks. Daarom heb ik een tijdje Tai bo gedaan, leek wel iets op Kata lopen. Vond ik ook erg leuk om te doen, maar dat was opeens afgelopen omdat Tai bo bedacht was door Billy Blanks en hij opeens ook provisie wou van de sportclubs over de wereld (terecht eigenlijk want hij had het bedacht en die sportclubs verdienden er veel door).

Dat heet toch Kata lopen? Of is mijn geheugenopslag weer in de war?
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2014 om 21:14
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Het is ook erg leuk als ze het zo goed doen. O ja, sensei. Dan weet ik het wel, maar het komt niet naar boven. Ik vond Kata lopen zo leuk, het sparren vond ik maar niks. Daarom heb ik een tijdje Tai bo gedaan, leek wel iets op Kata lopen. Vond ik ook erg leuk om te doen, maar dat was opeens afgelopen omdat Tai bo bedacht was door Billy Blanks en hij opeens ook provisie wou van de sportclubs over de wereld (terecht eigenlijk want hij had het bedacht en die sportclubs verdienden er veel door).

Dat heet toch Kata lopen? Of is mijn geheugenopslag weer in de war?

Kata lopen is ook erg leuk. Ze kunnen er op dit moment pas 3, maar begin is er. Hebben ook pas de gele slip dus nog niet zover.
Sparren weet ik niet wat is ? Vrij gevecht mogen ze wel als ze wat groter zijn mits ze zonder bril kunnen anders niet. Thom is brildrager met sterkte glazen hoop wel dat die dit ooit kan doen.
Hoop dat ze nog wat jaartjes erbij blijven is een super sport.
Tai bo heb ik ook nog nooit van gehoord.

groetjes petra
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2014 om 15:04
sparren is het vechten, voorzover ik me herinner. Het is alweer wat jaren geleden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.485 seconden.
Lang Yarns