trouwen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Maart 2013 om 19:51 |
Hoi,
Mijn nichtje gaat binnenkort trouwen en nu wil ik haar graag wat leuks geven en dacht ik om iets leuks te haken. Alleen heb ik geen idee wat.... Wel heb ik al een leuk houten doosje in de vorm van een hartje gekocht (ca. 25-30 cm). En ik zoek dus iets voor erin of eraan.... Heeft iemand een leuk idee en/of een leuk haakpatroon?? Alvast heel erg bedankt! Groetjes Bo |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb voor mijn nichtje een paardengelukspoppteje als sleutelhanger gemaakt, zij rijdt paard.
En voor de rest geld in zijn bek. Of heeft een paard een mond? Ze was er heel blij mee.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
mijn broer gaat ook trouwen, ik ga dit setje voor hun maken
![]() |
|
![]() |
|
Bo'tje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Status: Offline Points: 145 |
Die uiltjes wat ontzettend schattig!!!! Krissies!
Waar zou ik het patroon kunnen vinden? Groetjes Bo |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Ik heb voor de bruiloft van mijn neefje 2 gelukspoppetjes gehaakt, man en vrouw.
Deze heb ik aan de hals van een kleine fles wijn gehangen. Zo hadden de kinderen allebei iets om te geven. De rest van het cadeau hebben ze gewoon van ons in een envelop gekregen.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Het patroon van de uiltjes is van Esbelotta.com , ook een kooppatroon.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In het Oranjes breiboek staan WA en Maxima als bruidspaar en in het nieuwe boekje van Annie Obaachi staat ook een bruidspaar, daar staan allerlei feestcadeau's in.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
kersepit ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2013 Status: Offline Points: 44 |
In het boekje 'Haken in Stijl' van Jose Bianca staat een patroon van het omhaken van een hartvormig doosje. Hier staat het ook: http://www.hobbydoos.nl/patroon/5761/taart
En het apenbruidspaar zal niet in het doosje passen, maar is wel erg toepasselijk, staat in het boekje Aapjes haken: http://www.hobbydoos.nl/patroon/4509/bruidspaar-fien-en-freddie
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De aapjes kunnen het doosje wél vasthouden, misschien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hoi allemaal!
Bedankt voor de leuke tips! Ik heb uiteindelijk het boekje gelukspoppetjes haken gehaald en ga daar het bruidspaartje uit maken.... Als symbool van geluk! Het is namelijk ook een half vietnamese bruiloft, dus dubbele betekenis ;-) Wel zo leuk! Maar de andere ideeen schrijf ik zeker op, voor eventuele andere bruloften... Bedankt voor het meedenken! Ik zal een foto laten zien, als ik het af heb... Dat zal wel eventjes duren, want ik ben nog niet zo snel met haken... Groetjes Bo |
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Dit zijn wel geen haakpatronen maar wel knutselen en ze zijn ook leuk vind ikzelf. Een koppeltje gemaakt van papier. hier kan je de patronen afprinten . Zo zien ze eruit ![]() |
|
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
Bedankt Vifke voor het meedenken! Hij is inderdaad ook erg schattig!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |