Trui met kabels |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 December 2019 om 14:55 |
Hoi allemaal, ![]() Op de volgende foto zien jullie een detail van de kabels: ![]() |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtig 👍 mooie kleuren ook
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Mooie trui, fijn dat je zoiets moois kunt maken voor je vader
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Mooie trui, daar al hij blij mee zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtige trui in prachtige kleuren en kabel
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Bedankt voor de complimenten! Hij is er inderdaad heel blij mee. Het colprobleem is helemaal van de baan. Hij heeft inmiddels al twee katoenen T-shirts met lange mouwen met col. Daarover draagt hij een overhemd met puntkraag. Dan de trui eroverheen. Hij is erg kouwelijk dus al die laagjes eronder zijn heel praktisch en makkelijker wasbaar dan een gebreide col.
Het was best eng om een trui te breien als je elkaar niet zo vaak ziet. Tussendoor passen en meten was wel handiger geweest. Zeker omdat ik zonder bestaand patroon maar een beetje aan het fantaseren ben geweest. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Het is een hele mooie trui, in de veraf foto vond ik de strepen al mooi en van dichtbij nog mooier. Zo te zien past de trui prima en voor
een kouwelijk iemand is echte wol de hemel op aarde.
De kabel op de mouw komt ook heel mooi uit.
Complimenten
![]() |
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Mooie trui! En zonder veel passen en meten een perfecte pasvorm!
Knap hoor!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Is heel mooi en met die kleurtjes maakt hem bezonder
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Bedankt allemaal!
Het zijn z'n lievelingskleuren.
Ik heb daarom veel aandacht besteed om mijn vader zijn armen netjes over de stoelleuning te drapperen. Eerst zat hij met zijn handen ineen voor zijn buik, anders zouden de dames hier allemaal zijn gulp zien. Alsof dat schande zou zijn. ![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Hij zit er heel netjes bij, alleen kunnen we nu net zijn sik niet zien - maar het is lief dat hij zich door jou laat draperen en voor jou poseren wil.
Je kunt rustig zeggen dat alle dozen heus wel eens een pappa of een man gezien hebben
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Prachtig met de kleuren combinatie en kabels.
|
|
![]() |
|
Bedankt!
![]() Die broek past er natuurlijk niet onder. Toen hij kwam logeren met de kerst, had hij een net blauw-grijs kostuum aangetrokken. Dat kleurt niet goed samen met de trui. Daar moeten jullie even "overheen" kijken. |
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Prachtig
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
die is wel prachtig Kamilla. En ik gebruik niet vlug het woord prachtig dus ge moogt gerust geloven dat ik ze heeeeeeeeel schoon vind. Vooral die 'vuur'strepen erin.
|
|
|
|
![]() |
|
Bedankt voor alle complimenten! Helemaal vereerd mee... ![]()
Leuk dat jij het "vuur"strepen noemt, Bep. Dat was ook inderdaad mijn achterliggende gedachte. De volgorde van "geblakerd" naar dieprood en dan naar geel.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |