trui |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat slim van die mouwen, dat is iets dat je zo niet ziet - maar regeren is vooruitzien.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
oh Bep, wat een prachtige trui heb je gemaakt, echt een plaatje!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dankuwel iedereen
|
|
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Jeetje wat een ongelooflijke mooie trui heb je gemaakt Bep
schattig die poezen en die rand vind ik geweldig ... heeft ze m al gehad inmiddels ? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
jep en daarstraks via Skype laten zien en ze past. Mouwen en al zijn goed. Alleen had ze 1 opmerking : kijk en ze hield een lange rode draad vast die vanuit haar mouw kwam. Toen heb ik uitgelegd dat die nog goed moest vastgemaakt worden en afgeknipt. Ik hoop dat ze niet alleen het woordje afknippen heeft gehoord.
Ik had die draad laten hangen voor het geval er iets aan de mouwen moest veranderd worden, zo moest ik niet lang zoeken tot waar ik het moest losmaken, gewoon van daar beginnen dan. En de andere kleindochter wist ook een kleur : groen. Dus nu een groene op de pennen. |
|
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dit is een mooie trui geworden. Wat een werk het inbreien. Maar en heel mooi patroon.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Mooi!! Leuk met poezen :)
|
|
![]() |
|
dankuwel
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |