|
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() Posted: 02 Oktober 2009 om 11:49 |
hallo allemaal
Ik ben opzoek naar een boek met uitleg over Tunisch haken kan op internet niet zo veel vinden wie o wie weet een titel/schrijver Ik heb op Ravelry een deken gevonden waarin de Smock Stitch wordt gebruikt Deze wil ik dolgraag maken de tunische haaknaald heb ik gister bij Renske besteld de wol heb ik ook al in huis en wil dolgraag beginnen!!!! alvast bedankt |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Hetteke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
![]() |
Hoi Chris.
Je tikt bij google tunish haken in,dat heb ik net gedaan. Dan klik je de bovenste aan dan kom je op de site van Jessica Tromp. De uitleg staat er groetjes Hetty. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
![]() |
Renske heeft toch ook een boek over tunisch haken? In andere haakboeken staat soms ook wel iets erover, maar een apart boek lijkt me prettig werken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
BabenOoitje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
![]() |
Renske heeft inderdaad zo'n folder die over Tunisch haken
gaat, die kon je krijgen als je garen of die haaknaald bestelde. In dat foldertje staat het heel goed beschreven, het is echt heel simpel, lijkt moeilijker dan het is. Je ziet ook een tekening erbij hoe het moet. Succes! |
|
Kleurrijk Holland
www.babenooitje.hyves.nl |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
ik heb inderdaad bij renske een naald en garen besteld dan
kreeg ik inderdaad dat foldertje ik ben erg benieuwd ik wilde graag een heel boek met uitleg en natuurlijk patronen In het engels zijn er natuurlijk plenty zoals met een hoop leuke patronen en boeken ik had de site van jessica wel gezien zal er nog eens op snuffelen bedankt |
|
Chris
|
![]() |
|
Renske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 122 |
![]() |
Hier is een mooie uitleg over Tunisch haken. Succes Chris.
|
|
![]() |
|
![]() |
ontzettend bedankt allemaal
wat is dit forum toch fantastisch iedereen zo behulpzaam!! ik kan de post haast niet afwachten voor de haaknaald moet nog even geduld hebben fijn weekend |
|
Chris
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |