Tunisch haken |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23700 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het jurkje kon ik niet meer vinden, de rest van mijn tunisch haken dossier heb je gekregen. Ik heb uit diverse breibladen de schaarse meisjeshaakpatronen gezocht en gebundeld. Voor jongens is er niets. Als je interesse hebt, zeg je het maar. Het is vaak zonde om voor één haakpatroon een heel breiblad te kopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Brenneke ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 April 2012 Status: Offline Points: 3 |
Hoi Magtelt,je mails zijn goed toegekomen. De meisjeshaakpatronen zijn voorlopig nog niet nodig. Ik ga nu eerst nog wat oefenen.
![]() Nogmaals heel hartelijk bedankt!
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Zou il ook misschien wat patiëntjes mogen ,ik wil het heel graag eens gaan proberen
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Patiënten moet natuurlijk patroontjes zijn ,ik moet echt mijn woordenboek uit mijn telefoon zien te krijgen
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23700 |
De patientjes komen er aan.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
In het begin van deze topic las ik iets over een boekje leren tunis haken zou ik dat ook mogen ontvangen.
Ik heb bij een hele partij gekregen breipennen ook een tunis haaknaald gekregen en weet dus wel wat zo'n ding is maar niet hoe het werkt hihihihi. b.v.d |
|
![]() |
|
Het is geen boekje maar losse scans uit diverse oude haakboeken. Als je iets anders erop ziet, helaas, ik weet niet meer uit welke boeken. Wat je ziet is wat je krijgt.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Goh bedankt hoor het maakt niet uit of het een boekje is of losse bladen als ik er maar wat van kan leren en dat is het geval niet waar
![]() Nogmaals dank je wel
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
leuk zou ik deze patroontjes ook mogen, heb deze week een proeflapje gemaaktmet mijn tunische haaknaald maar heb niet echt een patroon om te volgen en dan heb je er niet echt veel aan
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb je het hele dossier tunisch haken gestuurd. Als er minderen en meerderen bij zit, kun je gewone haakpatronen aanpassen. Ik rommel met bezemsteel haken ook zelf maar wat aan.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik ken dat van het bezemsteelhaken er is enkel een sjaal uit voortgekomen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
funnyface720 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 95 |
Zou ik de patroontjes misschien ook mogen ontvangen.
Ik heb een mailtje gestuurd, maar volgens mij is dat niet goed gegaan. Alvast bedankt.
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Mag ik mij misschien ook aansluiten?
Het lijkt me ook wel een keertje leuk om eens te proberen!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Zouden de ontvangers het nu willen doorsturen? Ik heb het mailen over dit onderwerp afgezet en per ongeluk een aantal mails uit mijn inbox weggegooid.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
hallo misschien een hele onlogische vraag hoor maar............ waarom zou ik tunisch willen haken?
is het sneller, leuker, gewoon een andere techniek, mooier voor dekens en omslagdoeken? Ik heb op youtube een heel duidelijk filmpje gezien van de basissteek met een gewone haaknaald maar er zijn ook speciale tunische haaknaalden................. WAAROM?????????????
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik doe het niet vaak, maar ik vind het vooral leuk dat je er 'plaatjes' mee kunt haken. Dat kan bij gewoon haken natuurlijk ook, maar ik vind dat het bij tunisch haken mooier wordt, de lijnen worden veel rechter en strakker. Dus daar gebruik ik het voor.
|
|
![]() |
|
funnyface720 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 95 |
Is er iemand die de patroontjes wil doorsturen?
Alvast bedankt.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
ok nou ik wil het wel eens gaan proberen, zou iemand mij de patroontjes willen doorsturen?
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Nou, ik ben er even voor gaan zitten. Niemand anders voelde zich geroepen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dank je magtelt
ik moet nog 5 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie!!!!!!!!!! dus ik heb de blz geprint ga van de week nog even een tunische haaknaald scoren en dan ga ik het uitproberen!
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |