Tunisch haken |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is mij gelukt. Hij stottert een beetje maar ik heb ze binnen.
Ik wist ook niet dat er zoveel mogelijk was met de Tunische haaksteek! Alleen al om te zien is kostelijk! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen die van die oude handwerkencyclopedieën heeft, zou eens in het register achterin moeten kijken, er gaat een wereld voor je open. Ik bdoel die dikke zware pillen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
denise
Duizendpoot Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke bladzijden bedankt
Gr. Denise |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt ,het is een toffe manier om te haken heb het al verschillende keren gedaan ,deze zijn ook mooi
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt en Nova,
Dank je wel voor jullie vele werk
|
|
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze goed ontvangen!bedankt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
My Favorite Tunisian Crochet Patterns op de site van Crochet Me.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er ontbreken twee bladzijden, die horen bij kleine bladzijden 170/179. Daar wordt verwezen naar bladzij 40/41 en die had ik over het hoofd gezien. Ik weet niet of ze nog in de dropbox gedropt kunnen worden, anders stuur je mij een mail, dan krijg je ze alsnog.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nog even een tip: ergens staat een tweekleurige tunische steek, waarbij je aldoor beide draden moet afknippen. Dus aan het eind van de rit moet je een verschrikkelijke hoeveelheid draadeindjes wegwerken. Ik leid de draad die ik niet nodig heb achterlangs mee en draai hem soms om de werkdraad, zodat hij weer uitkomt op het punt waar hij nodig is. Het duurt allemaal iets langer maar het is veel prettiger dan te denken dat je klaar bent bij de laatste steek en dan nog dagen zitten te pieren, bovendien is de tunische steek toch maar aan één kant mooi, dus die lussen aan de achterkant maken de boel niet lelijker.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hijs deze even op, op bladzij 1 staat het bestand in pfd's.
|
|
wat rozengeur. |
|
Annemariem
Newbie Lid sinds: 27 September 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt,
Ik was net aan het surfen naar haakpatronen in tunisch haken toen ik op het forum van hobbydoos.nl kwam. Ik las dat jij patronen zou hebben. Kan en mag ik die ook aub? Mijn emailadres is: annemarie.malfait@hotmail.com. Alvast heel erg bedankt en vriendelijke groeten Annemarie
|
|
Groetjes Anne-Marie
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk nu eens even wat Magtelt hier boven jou geschreven heeft. Je kunt op blz 1 zelf alles downloaden!
Ik heb het nog even voor je gecontroleerd! |
|
Annemariem
Newbie Lid sinds: 27 September 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pippie,
Sorry hoor maar ik weet niet wat je bedoeld. Annemarie
|
|
Groetjes Anne-Marie
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je even naar blz 1 gaat van dit topic kan je alles downloaden, er staat een link waar je dan op klik en dan krijg je de patronen al en hoeft niemand het naar je te sturen
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nova geeft de links door en dit staat er, dus even 1 pagina terug gaan Aangezien de mailbox van Magtelt overstroomt Wink, heb ik (als halve digibeet) voor haar 4 pdf bestanden gemaakt van haar e-mails. Deze heb ik in een link gezet. Het is een Dropbox link. Ik weet niet of ik deze erop mag zetten, maar anders kunnen de liefhebbers mij mailen en stuur ik ze de link. Als ik het er wel op mag zetten, dan is dat natuurlijk het makkelijkst voor iedereen LOL. Ook voor mij geld, niet via PM. Edit: Hier de linken. Rechts bovenin kun je op download drukken. Bij keuze Direct Download zet hij het bestand op je computer. www.dropbox.com/s/qyj2t4ltcsmaa23/Tunisch%20haken%201.pdf www.dropbox.com/s/s93riwc145ew2d6/Tunisch%20haken%202.pdf www.dropbox.com/s/c4c310o7xd7h8lj/Tunisch%20haken%203.pdf www.dropbox.com/s/1cs7khdi7rly4s5/Tunisch%20haken%204.pdf |
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nova en Magteld heel hartelijk bedankt
heb ze binnen, nu nog patronen. Zou graag een vest maken met tunisch haken. |
|
Annemariem
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Rosa,
Ik heb die links geprobeerd maar ik dacht dat enkel de verschillende steken in tunisch haken opstaan en hoe je moet meerderen en minderen. Ik ben echter op zoek naar patronen van vesten of jackets in tunisch haken. Heb jij er soms? Ik kan namelijk niet zonder patroon werken. Alvast bedankt en vriendelijke groeten. Anne-Marie
|
|
Groetjes Anne-Marie
|
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
ooooh ik dacht dat je de steken zocht, het spijt me maar ik heb geen patronen, ik kan wel tunisch haken maar ik heb daar geen patronen van sorry
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Patronen heb ik ook niet, ik gebruik gewone haakpatronen. Wel een proeflapje maken. Sorry, ik had dit topic niet meer bekeken, maar ik reageer tegenwoordig trager op newby's. Eerst afwachten of ze van plan zijn trouw forumlid te worden, mijn proeftijd is een maand.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben op zoek naar een nieuw project, dus dacht ga de hobbydoos eens afstruinen.
Linken werken nog steeds. Super bedankt voor het delen |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |