Tunisch haken |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi magteld,heb net twee tun kaaknld gekocht via mp en op you tube gekeken naar de filmpjes en heb zo het idee dat ik dat wel kan.ik heb twee en half en drie en half gekocht. Is dat wat?
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal, in de anna van oktober staat een hele uitleg over tunisch haken, samen met magteld dr bestanden moet t lukken, denk ik
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
2 en 3,5 zijn mooi dun, dat worden best soepele haaksels. Ik heb nu een bamboe haaknaald 4,5 met verlengstuk onder handen en het loopt als een trein. Er zijn ook vast filmpjes op You tube. Als je eenmaal doorhebt hoe je de naald moet vasthouden, is het niet moeilijk meer. Natuurlijk moet je het eerst leren, net als andere technieken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi wil dan ook graag de steken ontvangen als dat kan.Alvast bedankt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Had je die nog niet? Ik ga sturen, ik hoop dat je inbox niet te vol is, want er komt me een lading mails je kant op.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nou de elektronische snelweg is even helemaal volgelopen. Ze zijn onderweg.
|
|
wat rozengeur. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik de steken voor Tunisch haken ook nog kunnen ontvangen?
Alvast heel erg bedankt! |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vind het alleen jammer dat er zo weinig
patronen van b.v. trui of vest zijn in tunisch. Ik doe die steek namelijk heel graag. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet wel een proeflapje maken, maar volgens mij kun je gewone haakpatronen op zijn tunisch doen. Het wordt alleen iets compacter en warmer, dus misschien met tunische stokjes.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stuur even niets meer met bijlagen want ik krijg zoveel mails terug. Er moet ergens een topic zijn, waarin ik die tunische steken aanbied, misschien wil iemand, die ze ontvangen heeft, ze doorsturen. Ik weet niet meer, in welke rubriek, het is al zo lang geleden, jammer dat je er toen niet was.
|
|
wat rozengeur. |
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magteld ik stuur ze wel door.
Heb die van jouw gekregen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dankjewel. Op het ogenblik zijn UPC en ik geen vriendjes meer, maar het komt vast wel goed, we hebben vaker problemen gehad.
|
|
wat rozengeur. |
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel. Super!
Groetjes, Annie
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
goeden morgen
ik sinds kort ook het tunisch haken ontdekt zou ik ook het bedtand mogen ontvangen? met vriendelijke groet nia |
|
Just Me
Post Options
Thanks(0)
|
Voor Nia en eventuele andere liefhebbers heb ik het even geupload.
Veel plezier ermee! Groetjes, Annie
|
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel
ik heb het opgeslagen ik ben er erg blij mee ik ga gauw even neuzen groet nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Even een tip: er is een tweekleurige steek, waarbij wordt aangeraden de draden bij elke toer af te knippen, ik zou ze achterlangs meevoeren, anders blijf je draadjes wegwerken.
|
|
wat rozengeur. |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ja dank je wel voor de tip
nia |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt en Annie; ontzettend bedankt voor het beschikbaar stellen van deze bestanden. Ik heb ooit per abuis (ik dacht dat het breinaalden waren) 2 tunische haaknaalden gekocht in een rommelmarkt. Moet nu nog meer maten bij gaan kopen want ik wist niet dat er zoveel verschillende steken mogelijk waren. Nog meer ideeen voor nieuwe projecten dus. ik hoop dat ik heel oud word want anders kom ik tijd te kort.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |