Turquoise stof met pailletten gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
esthertie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Mei 2016 Locatie: Gouda Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Mei 2016 om 10:19 |
Hallo, afgelopen woensdag heb ik op het stoffenspektakel deze turquoise stof met zilveren pailletten gekocht. Ik zoek mij nu suf op internet maar kan hem nergens meer vinden. Hij was er ook in het wit. Iemand enige idee waar ik deze stof kan kopen?
Alvast bedankt!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op een stoffenspektakel in een andere stad?
Of misschien zat de stof in een plastieken zakje met reklame op van de 'winkel'? https://www.stoffenspektakel.nl/ |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Of staat de naam op de kassabon?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
je hebt een mooie foto van de stof waarom stuur je niet een mail met foto naar de contacten van het bedrijf misschien kunnen zij je verder helpen
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Veel succes met het zoeken Esther!
|
|
![]() |
|
esthertie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Mei 2016 Locatie: Gouda Status: Offline Points: 4 |
@bep Ik heb geen tasje gekregen en de bon heb ik niet meer.
@Magtelt Ik heb geen bon meer en contant betaalt dus geen afschrift. @Koffiebuikje Als ik wist welke winkel/webshop/marktkraam het geweest was dan had ik dat zeker gedaan maar dat weet ik dus niet. Ik had gehoopt dat iemand hier het herkende en het mij kon vertellen :) |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ik heb ze gemaild en als antwoord gekregen ,dat als ik ongeveer de plaats waar ze stonden wist ,en een beschrijving kon geven van de verkopers of iets wat me aan de kraam was opgevallen ze hun best zouden doen om het te achterhalen .
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Gisteren was het stoffenspektakel in Rijswijk en morgen is het in Veenendaal. Maar vraag me niet waar ergens in Nederland dat die plaatsen zijn. en daarna is het in Luik (weet ik dan wel weer liggen)
Dus de enigste optie is die dag in gedachten herbeleven van a tot z plus die van Mutti. |
|
|
|
![]() |
|
@muttie Wie heb je dan gemaild?
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ik ga ff zoeken
|
|
![]() |
|
Op google gekeken naar stoffen spektakel en daar stond een e mail adres .
Toen jouw vraag voorgelegd en het genoemde antwoord gekregen . |
|
![]() |
|
Of op de aanklikbare link bovenaan op contact, kan je hen ook mailen.
|
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ai denk dat je weer naar een stoffenspektakel of stoffencircus moet, in de knip staan meestal adressen waar t is. heb gister in leiden zon stof gezien in wit en oud roze, 4 euro de meter dacht ik
|
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
http://www.driessenstoffen.nl/shop/?sort=new_desc&PAGEN_1=28
hebben ze in verschillende kleuren aan 2 euro de meter |
|
![]() |
|
![]() |
|
wooow , daar staan er veel en zelfs spotgoejekoopkes op. Enig minpuntje : ik kan geen kleding naaien. Een rechte lap met een elastiek in gaat nog en overgordijnen en gordijnen (allemaal recht) ook maar dan zijn we uitgeklapt. En toch koop ik mooie stofkes voor ge weet maar nooit.
|
|
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Veel keus!
Ik heb ook een minpuntje. Ik voel graag even aan de stof voor ik het koop. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |