Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tuttenkoord

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ankef View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ankef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tuttenkoord
    Posted: 10 December 2011 om 18:55

Ik ben bezig aan een tuttenkoord voor m'n metekindje, maar ik vind er m'n zin maar niet in.  Bedoeling was een gehaakte tuttenkoord met daarop gehaakte bloemetjes.  Uiteindelijk heb ik een hoop bloemetjes en vlindertjes gemaakt, maar ik kan maar niet beslissen welke ik er op zou naaien, of welke ik eventueel zou bijmaken. 

Zijn jullie ook soms zo besluiteloos? 

Ik zal hier alvast een foto posten van de tuttenkoord en van de bloemetjes. (de draadjes zijn nog niet ingestopt, omdat ik die eventueel kan gebruiken om ze op de tuttenkoord te bevestigen)

Als jullie tips hebben, laat maar komen. 

Back to Top
ankef View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ankef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 18:56
Ik zie nu dat ik sommige bloemetjes wat mooier had moeten leggen om de foto te nemen, maar jullie zien wel ongeveer hoe ze er uit zien, hé.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:04
kleurtjes is volgens mij heel persoonllijk.
Ik zou het zelf wat rustig houden, maar een ander vindt veelkleurig mooier. leg het er eerst even bovenop om het effect te bekijken. Vooral de vlindertjes doen het goed.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:05
Leuke kleuren. Je zou wat bloempjes op elkaar kunnen naaien, dan kunnen kleine vingertjes lekker grijpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:10
Mooi gemaakt, niet twijfelen, maar afmaken en besluiten te geven!!!!!!!
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:54

ik zou de grote roze bloem zeker doen en dan een kleine oranje er bovenop. dat 2 keer en in het midden een klein roze bloemetje

ik vind het nu al erg leuk

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:56
Ik zou de oranje/roze vlinder bovenaan doen en dan twee kleine roze bloemetjes eronder. Ik vind de kleuren mooi, maar ik zou de groene er niet op doen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 19:56
de vlinder vind ik trouwens ook geweldig, zou ik daar het patroontje van mogen hebben?
Back to Top
ankef View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ankef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 20:06

Originally posted by kris85 kris85 wrote:

de vlinder vind ik trouwens ook geweldig, zou ik daar het patroontje van mogen hebben?

Bedoel je de tweekleurige vlinder of die kleinere groene?

Back to Top
ankef View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ankef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 20:06
Bedankt voor jullie meningen!  Ik ga er nog uit geraken. 
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2011 om 21:49

Vast wel.

Komt goed!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 08:59
Die zal heel mooi zijn als hij klaar is
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 10:12

alles erop maken.... hoe voller hoe meer dat kindje te frutsen heeft en dan heb je een tutkorrd/speelkoord/ontdekkoord

maak er nog wat belletjes aan en het is ook een rammelkoord/muziekkoord!!!!

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 10:36
gewoon erop maken vind de kleurtjes heel mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 10:43
Originally posted by ankef ankef wrote:

die 2 kleurig bedoelde ik, maar die groene zou ik ook wel willen

Back to Top
ankef View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ankef Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 11:11

Originally posted by ankef ankef wrote:

die 2 kleurig bedoelde ik, maar die groene zou ik ook wel willen

Dit is de tweekleurige:

http://modevakschool.clubs.nl/video/detail/12504_vlinder-hak en

Het kleintje vind je hier:

http://www.blijmetdraadjes.nl/category/haakpatronen/vlinders /

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 15:08

Ik vind je tweekleurige vlinder ook geweldig. Die zou ik zeker doen. En ook wat Magtelt al zegt: een paar bloemetjes op elkaar geeft altijd een leuk effect. Alles er op zou ik ook wel zien zitten. Heb je een versierde voor en achterkant. Moet ie alleen niet te zwaar worden. Blijft de speen niet meer zitten... Maar volgens mij heb je weinig aan mijn advies. Ik bazel de anderen maar wat na en geef je net zoveel tips als je zelf al bedacht had. Ben zelf net zo besluiteloos. Kan eindeloos denken aan hoe ik het hebben wil om het uiteindelijk gewoon helemaal niet te doen.

Heel eerlijk gezegt vind ik het groen ook niet zo mooi kleuren. Maar misschien is roze en oranje alleen weer een beetje te saai. Zit nog te denken aan zacht roze. Of anders fel groen. Of wit?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns