Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotentv reclames

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjolein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: tv reclames
    Posted: 16 Februari 2009 om 15:50
van de week zat ik mij flink te ergeren aan de t.v. reclames bij veronica die nu wel erg!!! regelmatig komen, ik weet niet of het jullie ook opgevallen is, maar tijdens de film Jurrasic Park kwam de reclame om het kwartier!! en duurde 7 minuten.
Dit is nu geen doen meer! want telkens als je net weer in de film zit... floep!! ie weg en komen die zelfde irritante reclames weer voorbij rollen. als de film om 8 uur begint duurt ie tot half 11 ofzo..
Dat commerciele zenders moeten verdienen begrijp ik (anders zou het t.v. kijken nog duurder worden) en om het half uur reclame was nog acceptabel maar om het kwartier is voor mij een reden om de desbetreffende zender niet meer te bekijken of op te nemen op video of recorder
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 15:54
SNAP HELEMAAL WAT JE BEDOELD. LAATST WAS ER OP SBS 6 OM DE 5 MINUTEN 2,5 MINUTEN RECLAME. IK WERD ER RAZEND VAN EN HAD DE NEIGING TOT GOOIEN.
GROETJES ANGELA
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 16:19
ik heb een dvdrecorder met harde schijf en als je dan opneemt op de harde schijf, dan kun je bijv 20 minuten later beginnen met kijken en dan de reclames gewoon doorspoelen allemaal. superhandig, alleen jammer dat er echt nooit wat op tv is...
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 16:37
Dat van SBS was een test en daar zijn ze na massaal commentaar van de kijkers alweer vanaf gestapt. 
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 16:48
Wij hebben heel veel de radio nu 's avonds aan.Alleen als we echt iets willen zien kijken wij.Dus ook weer een voordeel van die stomme reclames voor ons.Lekker sokken breien en lezen en mijn man leest of zit achter de p/c., die dichtbij staat.
Groetjes Catharina

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 16:48
Wij hebben daar een oplossing voor,gewoon films opnemen,scheelt een boel ergenis.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 17:17
Ik heb laaste geklacht bij SBS6 over die proef, k kijk graag met mijn oudste House en the mentalist maar door die reclame is het niet meer te volgen was ook erg blij dat ze met de proef gestopt zijn.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 17:31

Die reclame he een mens zou die zo beu worden

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 17:45
wij hebben sinds een poosje digitale tv, en dus ook lekker opnemen, doorspoelen enz..; Ik vind het super, hoor! maar eigenlijk kijk ik erg weinig mee tv, alleen al eens een film... Gisteren naar "la fille et les loups" (denk ik) gekeken, het meisje en de wolven, mooi!!!!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 18:07
erger mezelf ook rot , even nar de w.c of even iets inschenken is het enigste wat je kunt doen
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 18:49
KIJK ZELF OOK NIET ZOVEEL TV MAAR ALS IK KIJK DAN SNAP IK JOU ERGENIS HEEL GOED.VOORAL DE RECLAME DIE JE KRIJGT AAN HET EIND VAN DE FILM.DAN HEB JE 7 MINUTEN RECLAME EN DAN KOMT ER DAARNA NOG 5 MINUTEN FILM.
DAT DOEN ZE EXPRES OMDAT ZE WETEN DAT WE TOCH HET EIND VAN DE FILM WILLEN ZIEN.ZE ZEGGEN GEWOON DAT ZONDER DE RECLAME ER GEEN GELD GENOEG IS VOOR GOEDE FILMS EN SERIES.
NOU WAT ZE VAAK LATEN ZIEN OP TV IS AL HONDERD KEER GEWEEST DUS DAT LIGT GEWOON BIJ HUN OP DE PLANK.
LAAT VOOR DAT GELD DAN EENS IETS NIEUWS ZIEN EN GOOI ONS NIET DOOD MET HERHALINGEN.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 19:00

Vreselijk hé, die reclames! Wij hebben sinds een tijdje ook zo'n indibox dan kan je opnemen en de reclame doorspoelen. Door de week heb ik weinig tijd dus kijk dan bv op vrij of zat verschillende programma's na elkaar, gaat goed vooruit zonder reclame.

Enige nadeel, als ik gewoon tv kijk wil ik ook steeds de reclame doorspoelen en dat werkt helaas niet .

Groetjes Daisy

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 19:36
Hi, hi, lastig he Daisy.

Ook wij beschikken al een tijdje over een dvd met harde schijf. En dat is echt een uitkomst. Als er al iets leuks of interessants op is, begint dit vaak om 20.00 of 20.30 uur. Voor ons nog niet echt een ideale tijd.

Ook wij nemen het dan rechtstreeks op en als we er klaar voor zijn rond een uur of 9 dan starten wij ook met kijken. Reclames kun je doorspoelen en uiteindelijk zijn we dan tegelijk klaar.
Mocht iemand nog voor die keuze moeten staan, het voegt echt wat toe.

Groetjes Rosemarie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 19:47
Ik heb een DVDrecorder en twee videorecorders, want ALS er iets leuks is, dan is er net op andere netten ook iets interessants. En zo spoel ik alle reclame door. Ik heb eens van een Amerikaanse gehoord dat Amerikanen zo dik werden, omdat ze bij de commercials (en die zijn om de 5 á 10 minuten, kijk maar hoe vaak Oprah en Dr. Phil alwéér moeten zeggen waar het over gaat) naar de koelkast rennen om te snacken. En dan zit de regering hier te tobben over het aantal te dikke mensen en laat wel een proef toe met om de 5 minuten een commercial.
Soms begint de 2e helft van een voetbalwedstrijd te laat vanwege de commercial, dat is toch te gek! Dan krijg je wel echt de boodschap dat het niet om de serie, wedstrijd of film gaat, maar om ons al die domme clips te laten zien van Lenen.nl enzo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 21:18

Ik heb eigenlijk weinig last van die reclame, ik kijk namelijk bijna alleen naar de nationale en bijna nooit naar de commerciele zenders. Alhoewel ik het idee heb dat bij de commerciele de reclame verminderd is....

Bij -  één  - onze nationale omroep heb je enkel reclame tussen de programma's en ook beperkt. Ook brengen zij de beste programma's (bij de laatste enquete bleek dat zij 19 van de 20 meest bekeken en beste programma's uitzenden).

Het 2de kanaal van onze nationale omroep - canvas - brengt geen reclame en super programma's, dus geen commerciele nietsinhoudende troep zoals temptation island, extreme make-over, big brother, belspelletjes enz...

Nadine

Back to Top
marinda View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 10:38
dat is nou de reden dat ik zo weinig tv kijk. als er een hele leuke serie is dan koop ik die op dvd. voor de rest kijk ik alleen het nieuws.
alles kunnen we leren. (hoop ik)
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 10:55

Ja inderdaad, die reclame

en dan heel dikwijkls dinfgen om te snoepen, zoald chips,chocolade enz

heel vervelend, zeker als je eeen beetje wil afvallen.Wij nemen de films ook op en dan kan je naar hartelust doorspoelen.

groetjes rita

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 11:03
Wat ook vervelend is, is dat de spots alleen middenin de programma's zitten, maar ze beginnen zo plotseling met het volgende programma, dat je niet weet of je nog naar het vorige of het nieuwe zit te kijken. Geen begin-of eindtitels, bij films zelfs ook, hoeps hij is afgelopen en je zit naar iets anders te kijken. En soms beginnen ze te vroeg, dat je zelfs met 5 minuten voortijd nog middenin de serie valt. Trouwens hoe vinden jullie die balkjes met informatie over hun andere shows? Zit je naar een huilfilm te kijken, terwijl Gerard Joling bovenin grappig staat te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 16:13
DIE BALKJES LEIDEN MIJ OOK ENORM AF INDERDAAD. IK WIL GEWOON WETEN WAT ER STAAT. OOK ALS DAT BALKJE VOOR DE DERDE KEER DIE FILM VERSCHIJNT. IK MOET HET EVEN ZIEN. MIS JE WEER NET EEN STUKJE ONDERTITELING. VERDER KIJK IK VRIJ WEINIG TV. FILMS EN SERIES KOPEN WE VAAK OP DVD. MAAR DE RECLAMES MOGEN ZE VAN MIJ GELIJK SCHRAPPEN. HOEVEEL MENSEN ZOUDEN ER EIGENLIJK NAAR KIJKEN EN HOEVEEL ZOUDEN WE EIGENLIJK MEER UITGEVEN DOOR HET ZIEN VAN RECLAME'S? BEN DAAR WEL EENS BENIEUWD NAAR.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 16:22

Clara,

Ik wil je niet depressief maken maar sommige multinationals zouden hun producten zoals waspoeder, kuisproducten, enz....minstens 30 tot 50 % goedkoper kunnen verkopen zonder al die reclame...........schandalig niet !!!!!

Nadine

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns