Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotentv reclames

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 16:31
Ach die reclames horen er gewoon bij. Zonder reclame ook geen televisie. Soms vind ik het vervelend vooral als ik voor de 7de keer die avond een voorstukje zie van een programma aan het eind van de week zoals bij populaire shows of series.
Aan commerciele productenreclames stoor ik me niet zo. Het zijn prima momenten om even achter de computer te kruipen, naar de wc te gaan of even iets anders te doen.
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 16:35

Wisten jullie dat een 5tal van de grootste merken van waspoeder door hetzelfde bedrijf geproduceerd wordt. Dat het verschil bij 2 waspoeders enkel en alleen de gekleurde korreltjes zijn (bij de ene blauw en de andere rood) en dan maar reclame maken dat de ene witter wast dan de andere.......

Nog een leuke. Bijvoorbeeld speculaas. Eén en hetzelfde fabriek maakt de speculaas voor diverse merken. De basis wordt verkocht als wit product voor een grootwarenhuis, een beetje extra suiker en het wordt merk x, een beetje kruiden en het wordt het merk y, en nog een extra ingredient erbij en het wordt het merk z (bekend als het luxe-merk). Maar de basis van al deze merken komt gewoon uit dezelfde machine.......... .

Deze voorbeelden zijn echt geen verzinsels hoor, met mijn eigen ogen gezien !!!  

Eigenlijk betalen wij heel veel 'lucht'....... 

Nadine

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 16:52

Ik erger me ook verschrikkelijk aan al die reclames. Bij sommige zenders begint het eerste reclame blok al na 5 minuten. Ik snap best dat er geld verdient moet worden, maar voor mij hoeft het echt niet meer. Waarom niet gewoon blokken van een half uur of een uur programma en dan een blok reclame?Trouwens de herhalingen vallen je ook links en rechts om de oren. Ik dacht (ooit) dat die alleen in de zomermaanden voorkwamen, nee hoor weer zo'n uitgekauwde House . Ik kijk liever BBC dan heb je al die reclame tenminste niet.

Groetjes Mistig

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 19:57
Ja, Dine, dat is ook zo met merken katten- en hondenvoer, chocolade repen en koffiemerken. Wat je ook kiest, je spekt dezelfde portemonnee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 22:36
Dine, dat is inderdaad bekende materie. Is ook wel een beetje logisch toch? Een bedrijf produceert een product waar het goed in is en probeert dat zo breed mogelijk uit te zetten om risico te spreiden en meerdere marktsegmenten aan te spreken. Uiteindelijk krijgt iedereen wat hij/zij wil. 
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 10:38
Of ze kopen de concurrent op. Whiskas en Pedigree doneerden altijd grote balen voer aan asiels en het kattendorp en kattenbos, maar nu ze overgenomen zijn, moeten die liefdadige organisaties toch weer alles zelf kopen. Nu had Pedrigee wel een actie voor asielhonden, maar niets voor katten. Ik houd er niet zo van als een goed doel aan een commercieel doel wordt gekoppeld. Zo van: Als je ons diervoer koopt wordt er een dier gered, dus koop je iets anders dan gaat dat dier verloren. Of als je onze luiers koopt, wordt er een kindje in de 3e wereld ingeënt. Ze kunnen een deel van de winst ook wel doneren zonder de consument voor het blok te zetten.

wat rozengeur.
Back to Top
marjolein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 18:35

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Dat van SBS was een test en daar zijn ze na massaal commentaar van de kijkers alweer vanaf gestapt. 

GOED NIEUWS! dat moeten ze dus allemaal doen.

Back to Top
marjolein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 18:36

Originally posted by Jenlon Jenlon wrote:

Ach die reclames horen er gewoon bij. Zonder reclame ook geen televisie. Soms vind ik het vervelend vooral als ik voor de 7de keer die avond een voorstukje zie van een programma aan het eind van de week zoals bij populaire shows of series.
Aan commerciele productenreclames stoor ik me niet zo. Het zijn prima momenten om even achter de computer te kruipen, naar de wc te gaan of even iets anders te doen.

zo dacht ik er ook over toen ze om het half uur kwamen, maar om het kwartier of 10 min. wordt mij te gortig daar stoor ik me dus wel aan.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 18:39
dat is wel héééééél vaak, bah! daar word je toch helemaal gek van op den duur? Zit je uren voor tv voor één film!!!!!
Back to Top
su View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 18:49
gewoon minder tv kijken dan heb je er geen last van. of een filmpie huren
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 21:16

Originally posted by su su wrote:

gewoon minder tv kijken dan heb je er geen last van. of een filmpie huren

Is dat niet de reden dat er hier zoveel mooie creaties geshowd worden? Zelf kijk ik zelden tv. Zit altijd te prutsen .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2009 om 13:16
Ik zit te kijken en tegelijk te haken of breien. Als ik niets in mijn handen heb, voel ik me schuldig of ik ga snoepen.

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2009 om 13:33

Magtelt, ben jij mijn tweelingszus ????

Ik heb datzelfde schuldige gevoel als ik niet handwerk tijdens het tv kijken .....borduur, brei of haak altijd..... 

Nadine

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2009 om 13:37
Misschien zijn we astronomische tweelingzussen, al ben ik wel iets van 11 jaar ouder dan jij. Ik had al een conflict met mijn handwerkjuf, toen jij nog geboren moest worden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns