Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

tv-tip

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: tv-tip
    Posted: 25 December 2018 om 13:15
Vanmiddag is er op NPO1 een documentaire over de kat Abutabu ofzo'n soort naam. En vanavond na het kletspraatje van onze monarch is de documentaire De Wilde Stad, waarin die kat gids is in Amsterdam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2018 om 11:33
Dat is een hele leuke film De Wilde Stad!
Wij hebben er van genoten!
december2011

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2018 om 16:50
Ik had hem al in de bios gezien, op een groot scherm, dat was helemaal mooi. Maar thuis voor de buis was hij ook interessant. En die kat! Het was net of ik naar onze Archie in zijn bloeitijd zat te kijken. Hij is nu een stuk dunner en hij is soms licht in de war, maar tot voor kort leek hij enorm op Abatutu.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2018 om 21:22
Ik heb net de wilde stad gekeken, de eerste 5 minuten dacht ik mwah wordt dit wat en daarna zat ik er helemaal in.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2018 om 12:30
ik heb het een stuk gezien en dan verder opgenomen omdat ik aan het eten moest beginnen. En ik moet zeggen hetgeen ik gezien heb daar heb ik al veel van bijgeleerd. Zoals bv. hoe de zwaluwen door die dakspleten gaan, dat een rattenhol in feite geen hol is maar een smal gangeske waar ge in tegengestelde van volgorde van ingaan moet uitkomen. Ik maakte me toen de bedenking dat dat een hele goede film is om aan kinderen te tonen totdat die meeuw dat waterhoentje pakte.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2018 om 21:09
Wat ook schokkend was, was dat een bankgebouw een soort ijzeren spietsen had om te voorkomen dat daar vogels zouden nestelen en dat de slechtvalkenfamilie dat rek gebruikte als voorraadkast voor gevangen duiven.

Ik moest lachen om die kleine Amerikaanse rivierkreeften, die elke voorbijflitsende fiets bedreigden met hun scharen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2018 om 10:39
Ik vond die kreeften net jezus aanbidders. En zo'n duif die met de metro reist . . .
 
Dat Amsterdam veel ratten heeft wist ik al, maar als je het zo ziet denk ik Ermm 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.562 seconden.
Lang Yarns