Tweede Baby Born breiboekje |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Fien. En wat een prachtige kleren voor de baby born, bedankt dat je die met ons wilt delen Magtelt.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staan er ook haakpatronen in of is het alleen breien???
Helaas kan ik niet breien. Groetjes Els |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee haken staat op de planning voor zomer en herfst. Maar dan voor meer soorten en maten poppen, niet alleen Baby Born. Ik ben nu wel al namen aan het verzinnen voor de poppen, zodat ik weet voor wie ik bezig ben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Woutera
Duizendpoot Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het boekje ontvangen en ben verrast door de leuke patroontjes. Ben er erg blij mee en dank je wel voor de zending. groet Woutera |
|
Gerlily
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooh, boekje 2. Heel graag!
Groetjes, Gerda |
|
hampie
Newbie Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt
Heb reeds het eerste boekje van je maar zou il het tweede ook kunnen ontvangen. Saapke |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gerlily en Hampie, misschien had ik jullie e-mailadres in een PM, maar ik leeg die box geregeld.
Als jullie je e-mailadres in je profiel zetten bij msn messenger, is het alleen voor ingelogde hobbydozen te lezen. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zei dus......
en prompt een PM met een e-mailadres. Dat heb ik dus liever niet, ik houd die box zo leeg mogelijk en gebruik hem voor andere dingen. Sorry, ik heb hem net geleegd. |
|
wat rozengeur. |
|
hampie
Newbie Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt
Ik heb mijn e-mailadres in mijn profiel geplaatst. Saapke |
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
O wat leuk ! Mag ik het ook a.u.b.
hartelijke groet van Geerke |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hampie en Geerke hebben mail.
Ik stuur alleen nog patronen aan mensen met hun mailadres in hun profiel, omdat ik het dan zó kan kopiëren en in de adresbalk plakken. Dat gedoe van vragen om een mailadres en het dan in een pm krijgen, daar wordt ik kriebelig van. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik ook de patroontjes mogen ontvangen voor mijn
baby born? ze heeft het nu zo koud zonder kleren. en zou ik dan boekje 1 en 2 kunnen ontvangen? of is dat te veel gevraagt? met vriendelijke groet nia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In het tweede boekje staat een bontcape.
Ik zal even uitleggen waar mijn irritatie zit. Als mensen in een PM hun mailadres zetten, dan zetten ze er een punt achter, om de zin af te sluiten. Ik ben kippig ondanks mijn leesbril bij de laptop, dus ik kopieer dat adres en dan krijg ik de mail nog eens terug, dat ie niet verstuurd kan worden. Dan laat ik mijn man kijken en die ziet die minuscule punt achter .nl of .com. En dan pas kan ik het patroon versturen. Een hoop verspilde tijd en moeite, plus dat mensen zich ook wel eens vertypen en niet het exacte mailadres doorgeven. Als ik het adres uit het profiel kopieer, gaat het altijd meteen goed. |
|
wat rozengeur. |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt mail, Niania. Deel 1 heb ik niet. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank jewel fien deze had ik nog niet
nia |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
dank jewel magtelt die eerste van jou had ik ook niet en die tweede kreeg ik net van fien
nia |
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, Was je blijkbaar toch sneller: je bericht is was hier eerder dan het mijne.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze natuurlijk allebei. Ik heb ze ook uitgeprint, want door mijn kippigheid, kan ik niet uit de voeten met patronen die op de laptop staan, dan moet ik een leesbril hebben die automatisch naar boven gaat op mijn bevel.
|
|
wat rozengeur. |
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt
Nog maals bedankt voor boekje 2. Maar kan ik ook nr 1 krijgen . Groetjes Geerke |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Geerke, je hebt hem.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |