Tweede Baby Born breiboekje |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt
Heel hartelijk bedankt voor het mooie boekje . Hartelijke Groet Van Geerke |
|
hampie
Newbie Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt
Erg bedankt voor het prachtige boekje. Je hebt er weer iets moois van gemaakt. Groeten Saapke |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik dit boekje ook mogen ontvangen? Alvast bedankt! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt hem. Heb je het eerste ook al?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb de eerste ook nog niet en het 2de ook nog niet mag ik aansluiten in de lange lange rij dit lijkt me wel heel erg leuk ik heb zoveel kleine meisje bij me die vaak even een snoepje komen halen en wat is er leuker om dan een keertje geen snoepje maar poppenkleertjes te geven en ik heb nog zoveel restjes wol dan kan ik dat ook is opmaken
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Elma, ik weet niet wat er mis gaat, de mails blijven in mijn outbox hangen. Zeker een bevroren draadje. Er is voor het eerste boekje een ander topic, je kunt het aan een van de anderen vragen of ze je de boekjes sturen. Ik heb ook een heleboel patronen voor babyborn gescand en rondgestuurd, daar kun je ze dan ook om vragen, desnoods in een nieuw topic. Naai-, haak- en breipatronen. Ik heb zoveel voor andere hobbydozen opgezocht en gescand, die mogen nu ook wel iets doen.
|
|
wat rozengeur. |
|
thyvil
Hobbywonder Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Post Options
Thanks(0)
|
Elma, je hebt mail. Groetjes Birgitta |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
elma heb ze allebei verstuurd
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hihi inmiddels had ik ze ook zo ongeveer met de hand door de kabel gepropt. Onbegrijpelijk, eerst bleven ze maar hangen in de outbox en ik maar op verzenden tikken, en ineens waren ze weg, toen ik even niet oplette.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |