Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tweety & Kraamvisite

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tweety & Kraamvisite
    Posted: 16 Augustus 2016 om 20:27
Een echt productief jaar is het op haakgebied voor mij nog niet geweest, lichamelijke probleempjes, grote drukte, vele excuses.

Hieronder even een drietal laatste projecten. Waarbij ik direct even moet aantekenen dat "Chef Smoel" weer bij alledrie de projecten een grote rol heeft gespeeld. Zij is gewoon beter in het assembleren van onderdelen tot één geheel en uiteraard heeft ze ook de smoeltjes voor de twee beestjes verzorgd.

Mijn eerste projectje is Tweety. Ik heb Sylvester al eerder dit jaar gemaakt voor vrienden en die grapten dat ze alleen Tweety nog moesten hebben. Ik dus Tweety gemaakt, uit dezelfde serie patronen. Raar genoeg had ik eigenlijk de verwachting dat het diertje even groot zou worden als Sylvester, waarom weet ik niet, op de tekenfilms is die ook beduidend kleiner.

Een vriendin is bevallen van een jongetje, hiervoor heb ik Donkey gemaakt met babysoft voor in zijn wiegje:

En sinds ik ooit op deze site een muziekster ben tegengekomen, heb ik die ook maar gemaakt:

Momenteel ben ik nog bezig met Eyeoor, maar het zal nog wel even duren voordat dat project af is, omdat ik ondertussen nog plannen heb voor een MyLittlePony voor mijn nichtje, die half september jarig is en momenteel blijkbaar helemaal dol is op MyLittlePony.
Moet alleen nog even zien of ik er een leuk patroon van kan vinden.

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 21:49
heel mooi allemaal
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2016 om 22:54
schattige werkjes
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 00:32
mooi en ook weer de complimenten aan chef assemblage aka chef smoeltjes
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 00:36
erg leuk
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 05:16
HEEL mooi!!!!!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 08:06
Geweldig, wat mooi! Best productief, zou ik zeggen. 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 08:49
Nou ja, niet productief!!!! Menigeen zou vinden dat hij heel actief was geweest. Ziet er allemaal erg leuk uit.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 08:52
Allemaal even leuk. De ster heeft mijn voorkeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 10:37
Volgens mij valt jouw productie best mee. Chef smoelen heeft weer haar uiterste best gedaan wat kijkt tweety goed uit zijn oogjes.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 10:42
Mooooooie creaties hoor !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 10:53
Dank allemaal. Iw: ik zal chef smoel de complimenten doorgeven (ook ik ben heel blij met hoe Tweety uit zijn oogjes kijkt).
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 13:21
Mooie werkstukken en die Tweety!
Back to Top
Charlotte1234 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Charlotte1234 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 19:15
Wat een leukerds!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2016 om 22:21
heel erg leuk allemaal
oant Sjen
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 08:49
Heel leuk.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 14:46
Je hebt weer leuke dingen gemaakt
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2016 om 14:48
super leuk
heel productief
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns