twijfel:wel of geen franjes? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Januari 2016 om 13:28 |
![]() Deze virussjaal gezien en gemaakt.Twijfel of ik er nog franjes aan moet maken. Het is een flinke,maar daar hou ik van! haha Wat denken jullie?
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
awel engeline, bij deze weet ik het niet omdat die al zo'n mooie rand heeft.
Hebt ge geen overschot waarvan ge zegt, als ik da moet weggooien is het geen ramp? Dan kunt ge gewoon een paar flosjkes maken en die er voorzichtig naast elkaar inhangen op een klein stukske en dan het resultaat bezien; |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
IK vind hem zo mooi, elke verandering zou geen verbetering zijn.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ik zou er echt geen franjes aan vast maken, hij is zo prima!
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
ziet er prima uit, lekker zo laten
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik denk dat ik er geen franje aan zou maken.
Het mooi genoeg en heeft geen 'franje' nodig. Ik vind hem dus echt héél fraai. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik lig nu al op apegapen van mooiigheid, daar zou ik verder nix aan doen. Is het besmettelijk trouwens, dat virus ?
|
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Ik ben het helemaal met de anderen eens, geen franje eraan.
Hij is zo al zo mooi! Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Zo mooi!! Echt geen franjes meer, dit kan niet mooier worden met franjes. Die rand is al zo prachtig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
jaha.heel besmettelijk!!! een heerlijk patroon.Ik ben voor het eerste stuk,(waar ik alleen een diagram van had en niet snapte)met garen en naald voor de laptop gaan zitten en meegehaakt met Vonne's creaties op YouTube. Zij noemt hem trouwens de neverendingstory shawl.Na dat stukje zat het patroon er goed in was het alleen maar leuk! Dus ,jullie snappen dat er minstens nog eentje ga maken.Een van de dames van LOL heeft te horen gekregen dat ze (58) uitgezaaide botkanker heeft!! pffffffffffff. Dus ik ga voor haar ook een sjaal maken. En dames ,ik ga er geen franjes aanmaken ik vind m ook prachtig zo!!!!!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik heb een link gekregen, dus als ik het ooit op de heupen krijg kan ik beginnen. Iets minder bij de LOL dus, maar het hoort bij het leven
en wie weet dragen jullie haar door haar moeilijke periodes heen. Ik bedoel, hoe moet je dat nou zeggen, dat ze steun aan jullie zal hebben
door de LOL, anders had ze jullie misschien niet eens gekend. Ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen, met alleen letters is dat
soms moeilijk.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw super mooi. ik zou het zo laten geen franjes.
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Ik ben redelijk gek op franjes, maar bij deze absoluut niet. Schitterend!
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ik vind hem zo mooi!!
Echt knap gemaakt!
![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
De omslagdoek is prachtig! Te stijlvol voor franjes. Met franjes maak je een handwerkstuk frivool en dat zou hier de kwaliteit niet ten goede komen. Verantwoorde beslissing.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Hij is zo al prachtig, door die bruine rand is een rand met franjes niet nodig. Maar je zou natuurlijk kunnen kijken hoe het staat, maak je even op een klein stukjes franjes, als je nog genoeg garen hebt.
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Persoonlijk zou ik dat niet doen, er zit optisch al een rand om.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
E Strea Chikitu ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 18 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 428 |
nee geen franjes! Het patroon en de wol vind ik zo heel goed tot hun recht komen. Mooi!
|
|
E Strea Chikitu * ; http://estreachikitu.blogspot.com/
Made with love, for love |
|
![]() |
|
faith ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2015 Locatie: tilburg Status: Offline Points: 48 |
Zou personlijk geen franjes doen vind hem zo super mooi
|
|
Geniet van elke dag
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Ik vind het zo zonder franjes prachtig
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |