Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ufesa naaimachine lidl

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ufesa naaimachine lidl
    Posted: 28 Augustus 2023 om 13:42
Hallo dames,

Ik ben rustig zoekende naar een naaimachine, nog nooit gebruikt maar wil het graag leren.
En nu zie ik in de Lidl folder een ufesa naaimachine staan met een mooie korting. 
Heeft er iemand ervaring met deze naaimachines, zijn ze degelijk en makkelijk te gebruiken?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2023 om 22:14
Ik naai al ruim 60 jaar. Van Ufesa heb ik nog nooit gehoord. Ik heb gegoogeld en de beschrijving van deze machine lijkt goed. Maar, dan kom ik met mijn maar. Wat ben je van plan te gaan naaien? Kleding? Daar heb je geen 30.verschillende steken voor nodig. Ik zie maar 1 mogelijkheid om een klos garen te plaatsen. Ik gebruik.regelmatig 2 klossen tegelijk. Bv om met dubbele draad te naaien of met de tweelingnaald. Wie gaat jou uitleggen hoe de machine werkt? Waar ga je naar toe voor onderhoud van je machine of weet je zelf hoe je hem.moet onderhouden? Begin eerst eens met het internet af te zoeken voor informatie. Ik adviseer meestal koop bij een goede naaimachine handel een goede tweede hands machine
 
 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2023 om 23:40
Ik denk dat ik met name kleren zou gaan naaien.
De tip van 2 klossen kunnen plaatsen is een goede om te onthouden.
Ik heb al gezien dat er bij mij in de buurt er wel een zaak zit wat ook advies geeft over machines e.d, volgens mij onderhouden zij ook zou ik nog eens naar moeten kijken.
Ik heb al wel een filmpje op YouTube gekeken over een singer naaimachine hoe die in elkaar stak.
En als ik hulp met dingen nodig heb kan ik ook altijd mijn oma vragen, die heeft altijd veel handwerk gedaan, eigen mantelpakjes gemaakt e.d..

Maar zoals ik al zei ik ben rustig aan t rondkijken en me aan het oriënteren, dus alle tips zijn welkom 😊
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2023 om 08:00
Er zijn ook particuliere naaischolen, bijvoorbeeld in ons buurthuis. Daar zou je een cursus kunnen volgen en dan vragen naar de beste machine voor jouw behoeften.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.320 seconden.
Lang Yarns