Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uhmmmm....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: uhmmmm....
    Posted: 18 Mei 2011 om 12:05

Lieve Hobbydinnetjes.....

Ik wil jullie graag laten weten dat ik weinig reageer omdat ik het gewoonweg te druk heb (ook om te hobbien, helaas). Wel fijn dat ik me niet verveel, hahaha, maar ik lees wel regelmatig even mee, hoor!! Ik wil de mensen die het moeilijk hebben laten weten dat ik aan ze denk, want ik weet dat veel lieve Doosjes het niet makkelijk hebben.

Zelf kan ik momenteel niet haken omdat ik (veeeeel te jong...) artrose in mijn linkerhand blijk te hebben, dus ik ben aan het vogelen hoe ik nu toch leuke dingetjes kan maken op rustige momenten. Wel maak ik sieraden, dat gaat zo af en toe redelijk goed. Misschien kan ik jullie nog wel om tips vragen, ik gebruik Artistic Wire( 18 gauge| ), maar dat is bijna niet te krijgen. Misschien weten jullie nog een adresje?

Nogmaals, ik blijf op de hoogte, en af en toe post ik wel een berichtje, maar het is niet veel....sorry dames!

Dikke knuffel!!!!

groetjes
Iris
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 13:28
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 13:47
oh wat naar voor je, ik wens je veel sterkte toe!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 13:53
@rita
Dank je wel voor de site, ik heb daar ook al wat draad besteld, maar ik zoek voor dit moment zwart, en dat is nergens te krijgen, volgens mij......
groetjes
Iris
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 14:31
dat is heel jong hoor ,maar je kan ook komen babbelen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 17:27
Ha Iris,

Fijn om weer even van je te horen Ja Artrose dat sucks heel erg! Ik was 32 (uhm ik ben al jaren 26 he ) toen ze het in mijn beide handen constateerden, gelukkig alleen last bij koud weer. Hopelijk blijft het bij jou ook stabiel en heb je er weinig last van.
Kom wanneer je tijd hebt weer voor een babbel, leuk!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 19:56
Fijn dat je weer eens langs komt. We vinden het ook gezellig als je langs komt om wat te kletsen 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2011 om 23:32
ik hoop dat er een remedie bestaat zodat je toch je hobby's kunt blijven uitoefenen

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 07:53

wat fijn om wat van je te lezen.

doe het rustig aan en alleen wat als het wilt en je niet te druk bent.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 08:58
doe lekker rustig aan , en het creatief bezig zijn vind zelf wel weer een weg
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 09:47
Dank jullie wel voor de lieve reacties!!!! @Simone, het is inderdaad erg jong, maar goed, het zit bij ons wel erg in de familie. In eerste instantie leek het op reuma, maar later is de conclusie toch op artrose uitgekomen.
Maar ik moet zeggen dat het momenteel wel wat beter gaat, het zal wellicht aan het warmere weer liggen. Ook draag ik 's nachts een speciale handschoen waar ik toch ook baat bij lijk te hebben.
Lief dat jullie zo reageren, de 'oude' garde, hahaha!!

groetjes
Iris
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 11:07
Ook hier een artrose patiënt. Ik probeer op de goeie dagen toch wat te haken en/of breien. Je doet er wel langer over om iets te maken, maar het lukt toch. Ik hoop dat je niet te veel last hebt, want waar zijn we zonder ons uit te kunnen leven in onze hobby's.
Groetjes Teunie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2011 om 12:23
Dat lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk heb je ook goede dagen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns