Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenuitmarkt

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Direct Link To This Post Onderwerp: uitmarkt
    Posted: 01 September 2008 om 12:02

Ik ben gisteren de hele dag op de uitmarkt geweest in Amsterdam. (was vlak achter mij) Ze hadden een leuke boekenmarkt met boeken al vanaf 2,50 euro. Verder kon je zien wat er komend jaar in theaters komt en andere dingen op cultureel gebied. Ik Moet zeggen, het was erg gezellig. Na de hele middag op de boekenmarkt te hebben gesnuffeld even naar huis gegaan om te eten en on 20.00 uur weer terug op de uitmarkt. Heb lekker mee staan zingen/kwelen met de musical sing a long, welke gisteren 0m 21.30 live werd uitgezonden op Ned. 1.

Natuurlijk wel weer de nodige problemen dat mensen voor je neus gaan staan. Ze houden er echt geen rekening mee dat je in een scoot mobiel zit, dus lager dan zij. Verder ook niet zo'n leuke ervaring. Kwam gisteren middag thuis, heb gegeten en zou al weer naar de uit markt terug gaan, toen mijn jongste nichtje thuiskwam. Toen zij naar beneden ging ontbraken er enkele dingen uit haar kamer. ze heeft een kamer aan de tuin. Eerst dacht ze dat haar zuster haar play station even geleend had.....dus niet.  haar vader was in de tuin geweest, was even boven gekomen om koffie te halen en in die tussentijd hebben onverlaten haar roze play station en haar laptop met tas gestolen.

Nou vraag ik je.....op klaar lichte dag

Politie komt vanavond verslag maken en de forensische dienst komt vingerafdrukken maken.

Tot zover mijn zondag.

GROETJES ANGELA
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 13:49

Nou ja zeg......dat is werkelijk schandalig. Vreselijk dat er vreemde mensen zomaar in huis komen. Dat is balen voor je nicht.

Ik vind het afgezien van het feit dat het vreselijk is dat er spullen weg zijn ook eng, stel je voor dat je oom weer beneden was gekomen en de inbreker had aangetroffen. Je moet er niet aan denken je hoort van die rare dingen af en toe. Ik hoop dat het forensisch onderzoek iets op zal leveren.

Leuk he de uitmarkt. Toen ik vroeger nog in Amsterdam woonde ging ik ook altijd daarheen. Nu kom ik nooit meer in Amsterdam.

odette
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 14:04

het is te hopen dat je nichtje er nog wat van terug krijgt en dat er geen belangrijke gegevens op de laptop stonden. heel vervelend. maar zo te horen heb jij je gistermidag in ieder geval aardig vermaakt tussen de boeken.

gr esther

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 14:08

Het wordt steeds gekker..........

 

Groetjes Syl
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 14:39

Hoi Angela

die mensen die gastolen hebben moesten ze de handen afkappen.Wat niet van hun is moeten ze afblijven.Ik hoop dat de politie iets vind dan heeft je nichtje haar roze play station terug

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 15:47

 

Ongeloofelijk!!Hé!!!!

Het word precies erger en erger!!!!!Inbreken bij mensen,bankautomaten enzv.

Hoorde hier bij kapster dat er vorige week?(ik dacht in Oostende) een bebloedde emmer ergens stond zomaar!!!Toen de persoon die dit opmerkte dichterbij ging...stak er een piepklein babyvoetje uit!

Een boreling!!!Zomaar!!!!!!!Hup,weg ermee!!!!!!Navelstrengetje ging er nog aan!!!!DOOD!MOORD!!!!Terwijl er zoveel mensen dit kind met open armen zou aannemen en er voor zouden zorgen als was het van hen!

Mensen worden zo hatelijk en gevoelloos en ikzuchtig!!!!Vroeger was dit toch niet zo!!!??????????

Ik ben bang voor de toekomst!!!Je zou voor minder!!!!

Hopelijk vinden jullie de daders!!En kun je wat recuperen!!!!!

Spijtig dat jullie en het nichtje dit moeten meemaken!!!!Voelt ze zich nog veilig op haar kamertje?Kun je het venster niet afgrendelen? Je weet maar nooit!!!!!!!!!!!

 

Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 16:29

Jeetje leuk bericht na zo'n dagje uitmarkt. Ik hoop dat ze de dader(s) vinden.

 

GROETJES
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 16:41

Wat vreselijk Angela..... ik voel helemaal met haar mee....je wordt er echt moedeloos van..... en wat ik ook zo jammer vind, achterdochtig, je vertrouwd op den duur niemand meer.

 Moeten we dan zo leven ??????

TONY
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 18:42

HET LIJKT WEL IN DE LUCHT TE HANGEN. EERST TONY DIE SLACHTOFFER WORDT VAN DIEFSTAL, NU ANGELA'S NICHTJE. NAAR ZULKE DINGEN. JE SNAPT MAAR NIET DAT MENSEN HUN HANDEN NIET THUIS KUNNEN HOUDEN ALS HET OM ANDERMANS SPULLEN GAAT. 

WEL HEERLIJK DAT JIJ JE ZO VERMAAKT HEBT OP DIE UITMARKT EN LEKKER HEBT GENOTEN VAN ALLE GEZELLIGHEID. EN WAT MENSEN BETREFT DIE VOOR JE NEUS GAAN STAAN TERWIJL JIJ LAGER ZIT: ZE HEBBEN HET ECHT NIET DOOR. WIJ HEBBEN EEN VRIENDIN IN EEN ROLSTOEL. WE GINGEN MET ELKAAR NAAR EEN CONCERT EN WISTEN EEN PLEKJE VLAK VOOR HET PODIUM TE VEROVEREN. GAAN ER EEN HEEL STEL TIENERMEIDEN VOOR HAAR STAAN. JE MOET NIET VRAGEN HOE WANT ZE STOND ER PRAKTISCH TEGENAAN. MIJN MAN HEEFT TOEN MAAR VRIENDELIJK GEVRAAGT OF ZE WAT OP WILDEN SCHUIVEN. ZE HADDEN HET ECHT NIET DOOR. VEEL TE DRUK MET ZICHZELF EN OF ZE WEL GEZIEN WERDEN DOOR HUN IDOOL...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 01 September 2008 om 21:27
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

HET LIJKT WEL IN DE LUCHT TE HANGEN. EERST TONY DIE SLACHTOFFER WORDT VAN DIEFSTAL, NU ANGELA'S NICHTJE. NAAR ZULKE DINGEN. JE SNAPT MAAR NIET DAT MENSEN HUN HANDEN NIET THUIS KUNNEN HOUDEN ALS HET OM ANDERMANS SPULLEN GAAT. 

WEL HEERLIJK DAT JIJ JE ZO VERMAAKT HEBT OP DIE UITMARKT EN LEKKER HEBT GENOTEN VAN ALLE GEZELLIGHEID. EN WAT MENSEN BETREFT DIE VOOR JE NEUS GAAN STAAN TERWIJL JIJ LAGER ZIT: ZE HEBBEN HET ECHT NIET DOOR. WIJ HEBBEN EEN VRIENDIN IN EEN ROLSTOEL. WE GINGEN MET ELKAAR NAAR EEN CONCERT EN WISTEN EEN PLEKJE VLAK VOOR HET PODIUM TE VEROVEREN. GAAN ER EEN HEEL STEL TIENERMEIDEN VOOR HAAR STAAN. JE MOET NIET VRAGEN HOE WANT ZE STOND ER PRAKTISCH TEGENAAN. MIJN MAN HEEFT TOEN MAAR VRIENDELIJK GEVRAAGT OF ZE WAT OP WILDEN SCHUIVEN. ZE HADDEN HET ECHT NIET DOOR. VEEL TE DRUK MET ZICHZELF EN OF ZE WEL GEZIEN WERDEN DOOR HUN IDOOL...

helemaal mee eens
groetjes Thea
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 09:17

bedankt voor het medeleven dames. De politie was hier gisteravond om 20.30 uur om de aangifte op te nemen en naar vingerafdrukken te zoeken. de vingerafdrukken daar konden ze niks mee. ze waren te veel uitgesmeerd en de voetstappen in de tuin waren zondagavond laat weggeregend. Dus we wachten verder maar af. Terugkrijgen zal ze de spullen denk ik niet meer.

heb inderdaad genoten op de uitmarkt. en clara, ik snap wat je bedoelt met dat met zichzelf bezig zijn, maar dit gaat echt niet altijd op. ik heb vaak genoeg gevraagd of ze op zij wilden gaan, maar kreeg alleen maar scheve blikken terug en ze bleven rustig staan. hetzelfde heb ik als ik naar de markt ga. mensen schieten gewoon voor je wielen, kijken je vreemd aan als je ergens bij wilt en worden zelfs boos als ze zelf tegen mijn kar aanlopen. Geef toe niet iedereen is zo maar de meeste mensen doen het wel. ik wil nooit geen woorden er om vuil maken, want ik hou niet van ruzie, maar af en toe heb ik wel eens zin om vol gas te geven.

GROETJES ANGELA
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 09:39

Gewoon doen Angela (vol gas geven en dit bedoel ik letterlijk en figuurlijk). Wat zijn er toch een r..zakken op deze wereld!!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 02 September 2008 om 16:46
IK VREES DAT ALS JE HET OOIT DOET DAT VOL GAS GEVEN JE DE KANS NOG HEBT DAT JIJ OP HET POLITIEBUREAU JE MAG VERANTWOORDEN. SOMS IS HET OOK GEWOON DE OMGEKEERDE WERELD. JE HEBT GELIJK. SOMMIGE MENSEN ZIJN GEWOON RONDUIT EGOISISCH
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 716
Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 10:38

Hoi Angela,

Veel sterkte, ik hoop dat ze de spullen nog terugvinden..

En altijd zo positief blijven he?? Dat was me al eerder opgevallen...

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 03 September 2008 om 10:42
HOI ANGELA,KAN JE FRUSTATIE HELEMAAL BEGRIJPEN.
ROB ZAT OOK IN EEN SCOOTMOBIEL,EEN HELE GROTE ZELFS EN EEN HELEBOEL MENSEN GINGEN DAN OOK VOOR HEM STAAN OF ZE KEKEN HEM VUIL AAN ALS HIJ PLOTS STIL MOEST STAAN OMDAT ER IEMAND VOOR HEM STIL GING STAAN.ZE DURFDE NOOIT WAT TE ZEGGEN OMDAT HIJ ER ZO INDRUKWEKKEND UITZEG .

VERVELEND ZEG VAN DIE DIEFSTAL,WAAR GAAT HET TOCH ALLEMAAL NAAR TOE,BAH

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns