uitslag CT scan |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Halo Mimisa, wat fijn voor je, het mag weleens GOED nieuws zijn
![]() |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Lieve Mimisa......wat goed!!!!
![]() Knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
neem je rust zoals iedereen hieral heeft gezegd je zal al je energie nog nodig hebben na de chemo sterkte met alles
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
louise1 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Hoi Mimisa ik wil je ook heel veel sterkte wensen en neem vooral je rust om weer aan te sterken
groetjes loes.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
wat een "mooi" uitslag
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Dank jullie wel voor alle reacties. Ik ga zeker kalm aan doen aankomende week.
Maandag zit ik weer een halve dag in het ziekenhuis aan het infuus, voor een immuumtherapie (herceptin). Ga wel weer haken daar, even een makkelijk patroontje opzoeken. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Mimisa, heel veel succes maandag en kalmpjes aan!
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
sterkte maandag maak er iets moois van dan gaat de tijd lekker snel
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Gite ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 205 |
Wat superfijn! Hou id je rust, is zo belangrijk...
Even een dikke knuff en kus voor jou!
![]() |
|
In Loving Memory
![]() Mijn lieve Mama Joke van Steen* Josl |
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
pfffffffffff ik weet wat het is......sterkte en geniet van je rustweek............. voor die bloedwaardes ga floradix halen bij de drogist en drink dat op....lekker is het niet maar goed je hebt toch een slechte smaak dus dat maakt ook niets meer uit
en echt...... die bloedplaatjes die vliegen omhoog mocht je helemaal gammel blijven geef dan eens een gil naar me en ik leg je uit wat herbalife voor je kan betekenen, dat moet je willen maar mijn ervaring is super!!! Ik heb ( gister 5 jaar geleden) borstkanker overleefd en ben werkelijk waar onder het nulpunt geweest maar nu op de toppen van de bergen....... misschien heeft dat ook iets te maken met het feit dat ik vorig jaar getrouwd ben maar..... ook dat ik weer tumorvrij en enrgiek ben!!!
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |