Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

uitvaartplechtigheid van de verongeluktkte kindjes

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 19:23
Vanaf het moment dat het gebeurde ben ik er ook in mijn hoofd mee bezig. Mede ook omdat mijn zoon afgelopen vrijdag op wintersport ging met een bus naar Frankrijk.
Het is gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is en alleen al de gedachte dat je je kind verloren bent, lijkt me het ergste wat een mens kan doormaken. Ik heb helaas de uitzending vanmorgen niet gezien en zal het straks bij het journaal wel zien. Maar ik weet nu al dat ik meet de tranen in de ogen zal zitten kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 19:35
ja ik heb nog eens naar het nieuws gekeken en had het heel moeilijk 

en er komen tevens zoveel herineringen naar boven (schoonzusje ,nonkel en tante )zo moeilijk heb ik om dit te verwerken 

laat staan het ergens plaatsen 
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 19:50
Vanmiddag liep ik bij de buren binnen,en die hadden het opstaan..Afgelopen zaterdag was de sterfdatum van ons dochtertje,en aanstaande zondag haar geboortedatum..Ik ben huilend weggerend....De kistjes,het verdriet waar je niet meer bovenop komt.....Verschrikkelijk! Ik ben in gedachte constant met de kindjes bezig,de families,en de klasgenootje/leerkrachten....Maar ik kon er niet naar kijken....Vreselijk tragisch,en in en in triest...
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:10
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Vanmiddag liep ik bij de buren binnen,en die hadden het opstaan..Afgelopen zaterdag was de sterfdatum van ons dochtertje,en aanstaande zondag haar geboortedatum..Ik ben huilend weggerend....De kistjes,het verdriet waar je niet meer bovenop komt.....Verschrikkelijk! Ik ben in gedachte constant met de kindjes bezig,de families,en de klasgenootje/leerkrachten....Maar ik kon er niet naar kijken....Vreselijk tragisch,en in en in triest...
Veel sterkte Nicole, in deze voor jullie extra zware verdrietige periode.
Knuffel, Gite
In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:43
niemand kan dit voorbij laten gaan ik denk dat iedereen er wel even stil bij heeft gestaan tranen met tuiten heb ik zitten huilen het is zo groots dat het haast niet te bevatten is dat had ik ook met 11 september in amerika iets wat zo groots is is juist fijn met iemand te delen want dan voel je gelukkig dat iedereen het voelt en dat je er niet alleen in sta het is juist heel fijn om elkaar hier voor te hebben je weet wel die schouder die soms zo nodig is, ik wens alle mensen die hier zoveel verdriet van hebben heel heel veel kracht en sterkte toe
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 20:52
Ik heb daarnet ook het nieuws gezien,pffff,zo zwaar!
Morgen is de dienst in Heverlee (we wonen er vlakbij) dus samen met nog anderen gaan we naar de dienst als eerbetoon...Zal zwaar zijn,maar lang niet zo zwaar als voor de nabestaanden. Voor zoiets zijn gewoon geen woorden....
sterkte iedereen   
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 21:01
ik ben niet snel onder de indruk van iets maar de beelden op de tv hebben me aardig van slag gebracht.
Kon het niet droog houden.
Zo mooi die stoere militairen en zo kwetsbaar de kleine kisten......

Marlies
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 21:01
Ik heb ook de dienst gezien,
Ik vind het werk van al de mensen na het ongeval super en zeker een dank u waard.
Voor de ouders,broers zussen,oma'opa's ooms en tantes is dit inderdaad de hel.
Als ik dan bepaalde reacties lees dan blijkt dat het tevens voor heel veel mensen zoveel leed terughaalde dat het een lijdensweg is voor o zoveel mensen.
De gemeenschap heeft bewezen dat saamhorigheid nog bestaat,ik hoop dat ze dat na de diensten en geschreven artikelen zullen blijven onthouden want nu is er veel aandacht en ik hoop dat die mensen en allen die een kind
of geliefde hebben verloren en zich nu ook terug zo verloren voelen
op de nodige steun of luisterend oor kunnen rekenen om het terug een plaats te kunnen geven.
Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft en laten we denken zoals die kinderen samen staan we sterk
IngedeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 21:15
ja samen staan we sterk maar helaas staan de families van de overleden er alleen voor om met dit grote verdriet klaar tekomen we kunnen met zijn alle steun betuigen en er zijn voor degene die een schouder om uit te huilen nodig hebben maar het een plaatsje geven moeten ze helaas zelf doen daar kunnen wij niet bij helpen het is gewon te erg voor woorden wat er is gebeurt
Anne-Marie
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 21:22
Dat was mijn bedoeling met Samen staan we sterk en onze gemeenschap die niet mag vergeten dat iedereen die iemand verliest recht heeft op
begrip en luisterend oor van de medemens.
Groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 07:30

Laat er toch een klein sprankeltje licht schijnen

voor deze vele rouwende en treurende medemensen.

Hiermee willen we ons diep meeleven tonen.

heel veel sterkte gewenst

Tot ziens
Al weet ik dat je veilig bent
geborgen bij de Heer
de lege plaats blijft onvervuld
ik zie je hier nooit meer

verlost van alle pijn
ik kan mijn vragen niet meer kwijt
kan nooit meer bij je zijn

ik zoek en vind je niet
ik vraag het aan een lege lucht
of je mij hoort en ziet

mijn hart wil er niet aan
dat je, die ik niet missen kan
voorgoed bent heengegaan

ik zie je hier nooit meer
maar als het donkert, zeg ik zacht
tot ziens, bij God de Heer!

Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 09:21
oh mensen zoveel reatie op dit topic 

ik had gisteren een hele rotdag het gebeurt zover en toch is het heel dicht bij 

het is me wel opgevallen dat ik gisteren mijn zoon meer heb geknufeld dan andere daggen niet dat ik dat anders niet doe maar gisteren viel het toch op 

ik wil iedereen heel veel sterkte wensen met dit lijden en verlies 

groetjes christine

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 10:07
Originally posted by Gite Gite wrote:

Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Veel sterkte Nicole, in deze voor jullie extra zware verdrietige periode.
Knuffel, Gite
Ook veel sterkte van mij hoor Nicole en ook voor jouw gezinHug
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 10:08
Nu is het straks een mis in Leuven voor de kinderen en meestser uit Heverle
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 10:32
boem marileen dat is zo mooi wat je daar schrijft die kwam binnen het geeft alle gevoel en troost die wij met z'n alle niet kunnen geven, de radeloosheid, het zoeken naar die gene, poeh het kan het verdriet niet weghalen maar je kan er wel troost uithalen eens zien we elkaar weer ook ik wil daar in geloven ik wil niet geloven dat we elkaar nooit meer zien want dat is ondragelijk
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 12:24
Sterkte voor al de mensen die een dierbare verloren hebben
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 21:50
Marileen,prachtig!!!!!Hihi,en weer jankend achter de comp!!!!!(ik ben dan wel niet gelovig,maar het gedicht raakte me diep)
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 22:18
marileen wat een prachtig gedicht gaan al je heren recht op van staan zo mooi en pakkend
Anne-Marie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 22:27
hi hi francisca welke heren gaan bij jou recht op staan sorry hoor maar het staat er zo grappig ik bedoel dit niet respectloos
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.390 seconden.
Lang Yarns