Up date -Idee voor volgend jaar |
Reageer |
Autheur | |
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Januari 2017 om 11:03 |
Ik kwam op de site Facebook van Stichting Hartedekens dit leuke idee tegen, ze had leuke engeltjes gemaakt. Iemand had ze gemaakt en doneert het geld aan hun. Misschien is het lint nu nog te koop. Zij had bij het Kruidvat breed lint gekocht met metaaldraad in de randen. Hier 2 muizentrapjes van gevouwen en met een lijmpistool aan elkaar bevestigd. Klein kerstballetje er op gelijmd en versierd. Het is me toch gelukt. Kijk op Facebook bij Hartendekens. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
creaans, werk aan de winkel. Ge zult moeten knippen en opslaan en dan muploaden want alleen als ge lid van die groep zijt kunt ge het zien.
En als ik die http dubbel punt slash slash weglaat en dan de link plak, kom ik op een helpdesk voor gehackte dingen terecht. |
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zijn heel schoon en zo eens iets anders dan anders. 'k ben blij dat je de foto erop gekregen hebt want ik kon me er geen voorstelling van maken.
bedankt. |
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bep, ik heb nu de foto opgeslagen in word en daarna de regel die ik kreeg, met een foto programma hier neergezet. Weer wat geleerd.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk, die engeltjes.
Krijg je dat 50 eurobiljet erbij? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn heel erg mooi deze engeltjes
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een ontzettend gave engelen zijn dit zeg.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Aaaaach, die verkocht mn schoonzus afgelopen winter voor de Alpe d' HuZes, gemaakt door haar vriendin, ze vloooooogen weg, letterlijk en figuurlijk....kheb er ook twee hangen aan de lamp....zoooooo mooi !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die zijn leuk gemaakt...
Echt weer een idee wat we natuurlijk opslaan en wellicht nooit aan toe komen... Heb echt een to do lijst die langer is als het telefoonboek als ik alles wat ik leuk en mooi vind nog wil maken... |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk idee!
|
|
december2011
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn prachtig
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit ziet er wel erg super uit.
|
|
creaans
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk om jullie reacties te lezen. Marlene wat leuk jouw stukje, ook een goed doel. Ik vond ze ook enig om te zien, vandaar dat ik ze laat zien.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iemand die héél goed thuis is op de computer, zou al dat soort patronen in een kalender kunnen opslaan. Kerstpatronen komen dan in de herfst boven water, Paaspatronen in januari. Bikini's in maart, mutsen in juli.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt nu ook vast een haan haken of breien, kan makkelijk klaar zijn voor het chinees nieuwjaar . . . het jaar van de haan is in aantocht
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat mooi en hoe kom je op het idee? Zo'n kerstengeltjes wil ik ook wel in mijn kerstboom. Toppie!
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk.
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel zo handig (en slim) om er een briefje van vijftig euro bij te leggen. zie je meteen hoe groot de engeltjes zijn.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |