Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Update moe

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Update moe
    Posted: 12 Maart 2012 om 21:55
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor het maagonderzoek. Voor wie weet wat het is, die kan erover meepraten: het is niet grappig. Ik heb geen roesje gehad, en ik kreeg ook geen gel ofzo in mijn keel gesprayed. Ik zal niet in details treden, maar ik was niet blij.
Nu moet ik een week op de uitslag wachten, maar het zou mogelijk coeliakie kunnen zijn. Ik wacht het af en hoop dat de dokter geen gelijk heeft. Ik weet wat het inhoudt, omdat mijn jongste zusje het in hevige mate heeft Unhappy
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 22:07
He gets, wat naar voor je!! Ik denk dat je blij bent dat deze dag voorbij is!
Sterkte ermee!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 22:26
vervelend voor je, hopen maar dat het niets ernstig is. Sterkte
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 23:11
vervelend is dat he, en dan maar zeggen goed zo mevrouw zo gaat het goed, ik kreeg een hoestbui met die slang in m'n keel (was smoorverkouden, bij mij ook geen spray). Heb gezegd de volgende keer doe je maar een roesje, ik laat dit nooit meer doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 23:13
wat afschuwelijk Leonie! Dat is geen leuke ervaring Confused Ik hoop met je mee dat het geen coeliakie is! Ik ken het van een collegaatje en dat is geen feest. Sterkte Hug
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 06:26
Wat vreselijk . Nu nog de uitslag afwachten.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 06:50
wachten is altijd vervelend ,zeker als er een kans bestaat dat de uitslag je leven gaat bepalen in de vorm van beperkingen bij het eten
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 07:35
ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen.
wat zal dit een spannende week voor je zijn.
en ik zal met je mee duimen in de hoop dat het iets anders is wat makkelijk te verhelpen is.
sterkte meid
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 07:48
Ooooooooooooo meid wat erg, dat is er 1 om snel te vergeten.
Ik wens je veel sterkte de komende tijd.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 08:00
sterkte!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 08:02
Veel sterkte en ik hoop voor jou mee dat de uitslag positief is 
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 08:44
Wat akelig allemaal, veel sterkte hoor meid!!!
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 09:10
Wat naar zeg jeetje, dat zal heel beangstigend geweest zijn....
 
We duimen mee dat de uitslag goed is!
 
Hug
In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 13:20
Lijkt mij ook eng met zo'n buis ik je keel!
Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 14:14
Heel veel sterkte!
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 14:18
Sterkte!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 15:06

Sterkte en hopelijk valt de uitslag mee. Ik vind het al een nachtmerrie als de tandarts achter in mijn keel moet wezen,laat staan zo'n slang in je keel.Ik was ter plekke flauw gevallen,denk ik.

groetjes Frea

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 16:55
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

vervelend is dat he, en dan maar zeggen goed zo mevrouw zo gaat het goed, ik kreeg een hoestbui met die slang in m'n keel (was smoorverkouden, bij mij ook geen spray). Heb gezegd de volgende keer doe je maar een roesje, ik laat dit nooit meer doen.


Dat was ook mijn eerste gedachte nadat ik klaar was. En ze klopten maar oop mijn been: niet hoesten, rustig doorademen! Alsof je dat kunt!!!!!!!!!!!! Je hebt gewoon het gevoel dat je stikt! Maar goed, ik heb het overleefd en wacht nu maar rustig de uitslag af.

@ Prideke: ik ken het, aangezien mijn jongste zusje het al jaren heeft. En zij heeft erheel veel last van. Eén korreltje van gewoon brood of koek of waar dan ook maar gluiten in zitten, en ze zit dagen op het toilet met enorme krampen

Bedankt voor jullie berichtjes
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 17:14
Ik heb het zelf nooi tgehad, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, akelig, hoor. Mijn moeder heeft het ook eens gehad. Sterkte er mee...
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 17:30
Getver, da's geen prettige ervaring. Hopenlijk vvalt de uitslag mee.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns