Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

update van mij

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2012 om 23:30

Oooohhhh wat een verhaal zeg.....pfffff....ben er gewoon stil van....

Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte.....hoop dat er snel betere tijden komen voor je........Dikke kus voor jou!!!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 08:12

Alle mensen wat moet jij veel meemaken en doormaken. Net als de andere doosjes kan ik me voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Goed om het even van je af te schrijven. Ben heel benieuwd wat de uitspraak is komende week.

Ineens schoot me een bijzondere uitspraak te binnen die ik een paar maanden geleden gehoord heb en die ik mezelf steeds voor houd. Je bent niet wat je doet. De maatschappij vind dat je bent wat je doet. Doe je niets (heb je geen werk, ben je huisvrouw of heb je een simpele functie) dan ben je ook niets. En heb je het gemaakt (veel geld verdiend en een belangrijke functie) dan ben je ook wat. Maar dat is een leugen. Je bent niet wat je doet. Je bent waar je bent. En of dat nu waardeloos is in andermans ogen, of dat nu zwart en somber en donker is in jou ogen, jij bent daar. En jij mag daar zijn. In die donkerheid en somberheid wil ik je tegemoet komen en je een knuffel geven. Om je te laten voelen dat je niet alleen daar bent. Maar dat er anderen zijn die je steun en moed willen geven.

heb je nog wel heel veel kracht nodig om te knokken tegen al die andere mensen binnen de maatschappij die het nodig vinden om jou extra duwen de verkeerde kant uit te geven. Dus bij deze naast de knuffel heel veel sterkte.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 09:02

Maar Simone toch, ik wist niet dat jij al zoveel had meegemaakt, en zoals je ziet, je mag gerust je hart luchten, dat doet deugd, en hopelijk komt alles vlug terug goed

denk eraan, alhoewel we ver uit elkaar wonen, zijn we een luisterend oor,

spoedig beterschap met alles en als troost 

en een  dikke 

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 10:08
ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen maar je kan altijd je verhaal kwijt en heel soms heeft iemand dan ineens een antwoord voor jou waar je wat aan hebt en soms helemaal onverwacht, nou lieverd ik geef jou een hele dikke knuffel want ook al weet ik niks te zeggen ik zal wel aan je denken
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 10:26

Alles wat ik tegen jou wil zeggen is al gezegd meid ik wens je heel veel sterkte   en een hele dikke knuffel

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 10:35
Wat moet ik er nog aan toevoegen? Heel veel sterkte met je been en je schildklier. En ik hoop dat je mensen om je heen hebt, die jouw vriendschap wel verdienen en weten te waarderen. Het gebeurt vaak dat mensen die zelf aardig en sociaal zijn in de steek gelaten worden als ze ook eens wat warmte en hulp nodig hebben. Inderdaad zo leer je je familie en vrienden kennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2012 om 19:50
Jeetje Simone, wat 'n verhaal. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet,
behalve heel veel sterkte. Hier op het forum mag je altijd je hart
luchten!
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 11:10
Ondanks dat ik je niet ken (ben relatief nieuw op dit forum) wil ik je heel veel sterkte wensen en geef ik je een dikke knuffel.
Back to Top
Lisette1980 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1980 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 13:47

Lieve Simone, ik wist al dat het niet goed ging, en hoopte dan ook dat er weer een teken van leven zou komen, had wat gezegd!

Ik woon niet om de hoek maar had met alle liefde dat half uurtje in de auto gestapt...

Heel rot allemaal maar alles komt weer goed,echt.

Gewoon duidelijk zijn bij het UWV. Ik ging de ziektewet in voor een verschoven rugwervel, kreeg in de maanden erna psychoses en werd gewoon goedgekeurd voor de WAO, na hoger beroep ben ik nu volledig afgekeurd, op psychische gronden.

Zorg voor een duidelijk en zeer compleet beeld. Neem alles( ALLES!) mee, dossiers,medicatie, al lijkt het nog zo onzinnig. Ze zouden bij mij wel even een dossiertje aanvragen bij mijn psych. en na de uitspraak bleek er niks aangevraagd te zijn. En veel erger, ik werd goedgekeurd op lichamelijke gronden.

Ik heb zelf mn psych. dossier ingeleverd en was ineens wel 100% afgekeurd.

En toen ben ik nog extra gekeurd als proefgeval voor de WIA keuring en dankzij het feit dat ik zo grondig te werk ga met dossiers, ben ik nu dus een geval apart, ik word (voorlopig) niet meer opgeroepen, dus ook niet elke 5 jaar. Toch krijgt het UWV elke zoveel tijd van mij updates, afgelopen jaar was dat het dossier van de reumatoloog met hierin dus alle foto's plus zijn diagnoses, en welke medicatie ik hiervoor krijg.

Lieve Simone, neem even rust en kom tot jezelf. Heel veel succes met zowel je ziekenhuisbezoek als met al het andere. Als ik iets kan doen mail me gerust! Zover is het niet...

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 14:01
lieve Simone ik wens je heel veel sterkte
groetjes Thea
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 14:30
Lieve allemaal,

Dank jullie wel voor alle mooie woorden. raar maar waar, het helpt wel als iemand je op deze manier wat steun kan geven. Het komt goed, het gaat alleen wat duren!

Lisette; ik heb een dossier waar je u tegen zegt en ik hop dat het me mag helpen :)

De psychologe heeft me wat tips gegeven. Nu maar duimen dat het goed mag komen.

Nogmaals dank Ik hou jullie op de hoogte.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 15:37
Dat is niet niets hier kan jij je hartje naar hartelust legen we luisteren hoor ,dat kan deugd doen daar zijn wij vooren heirbij een hele dikke knuffel
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 22:52
......STERKTE 
groetjes geesje
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 23:06
prideke, maak van het hele dossier copieen, bij mij hadden ze het zogezegd niet ontvangen, m'n baas had het 2 x verstuurd, was niet optijd binnen zeiden ze, tot ik op herkeuring moest en toen bleken ze toch een stapel te hebben, ze hadden het achteraf toch 3 x, 1 x van mij en 2 x van m'n baas. Moet zeggen ben toen behoorlijk uit m'n stekker gegaan. 
lydia wijsbroek
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2012 om 23:53
Och Simone, meisje toch, ik lees nu pas je verhaal, heel goed om eens je hart uit te storten dat op zich kan al een hele opluchting zijn want het zit je allemaal niet mee.
Heel vervelend ook dat je zo weinig steun van je familie en vrienden heb, juist van je ouders verwacht je dan toch wat extra steun. Ik hoop van harte dat 2012 een goed jaar voor je gaat worden, dat je been weer pijnvrij is en doet wat het moet doen, dat je alles goed geregeld krijgt bij het UWV  en bovenal dat je weer een beetje blij en vrolijk de zomer in gaat.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
grootkoerkamp View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer grootkoerkamp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2012 om 15:38
lieve simone ik wist dat je ziek was . maar dat je zo terecht bent gekomen dat wist ik niet  ik ken je persoonljk en je bent geen meid dat klaagde  je deet alles wat in je vermogen was voor een ander dit verdriet doet bij mij de emmer over lopen  je ver driet en pijn wat je nu hebt hoop ik dat er gauw een lichtje zal zijn die je problemen bekijken van een milde kant , en niet zo matriaallistis ,  simone lieve meid kop op   ineke
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2012 om 19:53
Oh wat een nare tijd moet je doormaken!
Ik wens je heel veel sterkte toe...
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 21:44

Jeetje, wat vreselijk, ben er stil van...

Heel veel sterkte.

In Loving Memory

Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns