Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

updatje kittens

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 20:49

updatje : momenteel voer ik zowel mama als de kleintjes bij , het werd haar toch wel wat teveel hoor zo'n 5 rakkertjes voeden. dit doe ik nu met speciale melk maar zo gemakkelijk gaat dat niet  mijn vingers staan al goed vol met krasjes van hun omdat ze weerstand bieden maar moeilijk gaat ook . ook mamapoes vind deze melk zeer lekker en krijgt dus nu weer veel vitaminen en dergelijke binnen. De kleintjes beginnen ook al met elkaar te spelen en dit gebeurt letterlijk met veel omvallen en opstaan lol

ze beginnen al goed rond te kruipen en heb er zelfs al eentje terug in de doos moeten zetten nadat hij of zij al de buitenwereld ging verkennen

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2011 om 20:49
Leuk zeg al die jonge diertjes. Hier voor de deur waggelen ook al kleine eendjes en gansjes. Zo lief!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 00:34
foto , foto , foto van die schatjes
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 09:35
je kunt de uiterste puntjes van de nageltjes afknippen, zodat die niet in je handen gezet kunnen worden.
ze zullen namelijk per dag sterker worden en dan heb je handen zo helemaal kapot.

ja, het gaat snel he! nog even en dan stappen ze dapper door de kamer en hou je ze niet meer tegen!
Groetjes Petra

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 16:52
Ja he foto's willen we zien
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 20:06

zo dames , hier wat foto's  nu begint het voederen wat makkelijker te gaan , ze tutteren niet echt maar knabbelen er meer aan dus ik vermoed dat het bijna tijd gaat worden om ze te leren vast voedsel te eten , daar zal ik ook enorm blij mee zijn aangezien dat s'nachts speciaal opstaan op de duur toch vermoeidheid meebrengt hihihihihi

zoals je kan zien zitten ze ook niet echt stil meer als we ze vertroetelen , heel voorzichtig beginnen ze overal op te klimmen

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2011 om 20:11
gewoon kittenbrokjes neerzetten, in het begin lopen ze er doorheen in plaats van opeten, wordt wel rommelig en wat zacht voer uit blik hoeft echt geen whiskas te zijn, kan ook gewoon huismerk zijn, smeer desnoods wat op hun neusje of pootje dat likken ze zelf weer schoon. en een schaaltje kattenmelk zo te zien kunnen ze zelf best uit een schaaltje drinken
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 12:20

onze gecastreerde kan op de uitkijk

wiggel waggel verkenningstocht

zo klein zijn we dus

zelfs oom taisen moet er aan geloven lol

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 12:29
wat een dotjes zijn het toch zeg leuk hoor
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 15:58

oh ze zijn om op te eten , zo schattig zeg

pas maar op dotteke , die wil je niet meer kwijt

ik zou daar wreed veel moeitte mee hebben om ze af te geven

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 16:33
Ze zijn zo lief ,om op te eten zeg
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 16:54

wat een schatjes, en taisen die zich mee met de opvoeding bezighoud en er mee speelt

mijn hond heeft zich ook over een poesje van 1 week oud mee ontfermt, nadat ze gegeten had (ook van een flesje) likte zij het poesje voor en achter proper zodat de stoelgang op gang kwam

ik moet wel zeggen dat zij (mijn hond) enkele maanden daarvoor 3 jongen had

hoe is het nu met taisen?

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2011 om 17:17
hij doet het super goed ! de mensen hier bij ons op straat bekijken ons nu ook al niet raar meer , maar het is toch wennen op hem constant op hetzelfde gewicht te moeten houden nu , als hij te zwaar word heeft dat natuurlijk gevolgen voor zijn enige achterpoot nog  , hij springt overal op , staat te rennen zoals andere honden , dus tip top !!
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 19:57
WAT LIEF!!!
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 21:10
o tamara,wat zijn ze lief zeg en hoe gaat het voeden,
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 21:48
wel de mensen die van dat nestje eentje kunnen bemachtigen zullen een superlieve,sociale diertje krijgen
dat dank zij jullie
proficiat.
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 22:00
Wat een schatjes en wat lief van Taisen. Heel leuk.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 02:12
ondertussen heb ik ze allen wel in de bench gezet , waar ik ook liep of ging zitten , deze rakkers volgden me overal ....op zich geen probleem en vond ik het overigens wel leuk maar dat betekende ook dat ze me gingen zoeken als ik weg was van huis . gisteren vond ik 1 rode die helemaal levensloos lag maar nog wel de kracht had om te roepen , hij lag op de koude grond en was helemaal onderkoeld. nou , zoiets vond ik echt niet tof. direct de rode lamp erboven op en geregeld op onze ontblote bovenlichaam zodat hij zo snel mogelijk warmte kreeg met nog wat dekens bovenop hem en een 4 a 5 uur later merktte je al niet meer dat hij zoiets had meegemaakt. dat probleem kan nu dus niet meer voorvallen als we weggaan. ze eten allen nu ook nat kitvoer dus de papflesjes zijn alleen maar miniem voor de twee die wat achterstand hebben. ook is er van de week een gezin komen kijken en hebben de 2 grootste rode kittens gekozen en hebben voor hun buurvrouw die al wat ouder is en wat moeilijk te been ons klein dotske ( de donkere) besteld . dus drie verwachten al een thuis van zodra ze wegmogen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 10:29

vandaag hebben we nog maar 4 kittens over , de donkerste is jammer genoeg de nacht niet doorgekomen

zij was altijd al ons zorgenkindje en stond enorm achter tegenover de rest , ik heb geen idee hoe het komt

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 10:40
Dat is toch plezant dat er al voor een deel een thuis gevonden is de rest zal ook wel volgen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns