Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenupdatje van hobbydoos kermisboxer FERIA

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: updatje van hobbydoos kermisboxer FERIA
    Posted: 14 Augustus 2010 om 01:50

sorry dat ik hem hobbydoos kermisboxer genoemd heb in de titel maar aangezien jullie mij zo goed hebben geholpen bedacht ik deze naam

feria is maandag 9 augustus naar de dierenarts gemoeten en is van 17 kilo naar 24 kilo gegaan en mocht dus eindelijk geopereerd worden , ik bedank nog altijd vele die gesteund hebben in het sponseren ervoor alhoewel ik nog altijd wacht op de juiste namen doe ik dit maar aan iedereen ..., maandag na zo blij te zijn van het resultaat op de weegschaal werd hij dan te slapen gelegd voor foto's van zijn heup...toen het resultaat er was verschoot de dierenarts heel hard , hij zei letterlijk : WOW , dit heb ik nu nog nooit gezien in heel mijn dienstjaren ... wij zagen het resultaat ook en jeetje dat zag er echt helemaal niet goed uit , de linkse kant is drie keer zo groot en verdikt dan de rechterkant en je kan zien dat het allemaal niet mooi rond ziet maar hobbelig en punterig , wat dus natuurlijk zijn poot 5 cm korter maakte en ook veel pijn tijdens het stappen ...ik denk dat wij zeker een half uur gepraat hebben over de mogelijkheden maar alleen een amputatie van zijn poot kwam uit de bus , wat dus ook gebeurd is ...

nu vandaag loopt feria heel goed rond , begint terug wat speels te worden , en is helemaal veranderd kwestie van karakter . voor de operatie moest ik hem in een bench zetten als we weggen gingen aangezien hij altijd wel iets sloopte , nu na de operatie heeft hij helemaal niets meer gesloopt , zelfs niet meer s'nachts ...

een pracht van een verandering ! ook waren wij even aan het twijfelen om feria wel degelijk bij te houden aangezien het soms nog wat moeilijk ging met de poezen en dan dat slopen , maar hoe dan ook , ik kan hem echt niet meer afgeven ,zeker niet nu , hij kan zelfs los lopen , luisterd super , en komt lekker veel aandacht vragen :-)

wij hebben nu dus twee drievoeters hier rondlopen , bekijk krijg ik wel op straat maar heb al eens tegen mensen gezegd die aan het fluisteren waren toen ik langst kwam , dat ik toch iets moest doen terwijl ik zonder vlees viel voor de barbeque

hier een foto:

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2010 om 09:43
zo die ziet er een stuk beter uit!!!!!!!!!!
Groeten Jacqueline
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2010 om 09:46
Hij ziet er al veel beter uit en is een prachtige hond geworden
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2010 om 10:20
Wat een heerlijk bericht. Ik ben blij dat Feria zo'n goed huis uitgezocht heeft, en dat jullie dat goed vinden. Hij ziet er geweldig uit.En ze hebben het zo te zien erg gezellig met elkaar.
Groetjes Teunie
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2010 om 10:58

Wat een goed bericht! Ik ben zooo blij dat je m gered hebt!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2010 om 18:24
Ik ken het hele verhaal niet, maar
er klinkt veel dierenliefde uit.
Veel plezier met z'n allen!!!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2010 om 19:31
oh wat fijn! En wat ziet Feria er goed uit.
Hoop dat hij snel verder hersteld.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2010 om 22:14
Fijn dat hij zo goed is opgeknapt na zijn operatie. Hij ziet er ook stukken beter uit. Goed gedaan hoor
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2010 om 12:02
het is toch niet te geloven, heb je twee exemplaren hebt met drie poten... Ik vind het heel bijzonder wat je voor je dieren over hebt! ik weet uit ervaring dat de kosten en verzorging niet allemaal zo evident zijn, dus dikke proficiat voor je inzet en toewijding aan deze lieve lobbessen!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2010 om 13:27
HE DOLLYDOTTEKE,IK DENK DAT FERIA VAN DE PIJN ALLES GESLOOPT HEEFT EN HET NU NIET MEER HOEF TE DOEN,GEEF HEM EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ,
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2010 om 15:31

hoi iedereen , hartelijk bedankt voor jullie reaktie's.

vandaag ben ik al wel met hem de tweede maal moeten terug gaan omdat meneer draadjes had uitgetrokken waardoor de wonde wus weer open kwam , de vorige keer kreeg hij nietjes in de plaats maar ook deze bleven niet lang , vandaag dan maar weer dicht genaaid en ja spijtig voor hem maar hij zal dus zijn kraag verplicht 24/24 moeten dragen ... wat betreft die kosten en verzorging tja , het is wel wat maar het is echt met liefde gedaan , we krijgen nu zoveel dankbaarheid terug van hem en ik denk dat hij het nu wel eens verdiend na al wat hij vermoedelijk heeft meegemaakt dat hij eens in de watten word gelegd

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2010 om 21:08
wat fijn dat het goed met haar gaat knap van jullie
groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns