Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenuren en werken ?

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 13:37

Goede middag hobbydoosjes

wij zijn juist terug uit verlof, en daar heb ik ook veel handwerk gedaan lekker in de zon voor de camper

nu  haak en brei ik bij de televisie, en als het goed weer is dan zit ik in de tuin met miijn handwerk, ook kruipt er wel wat tijd in het lezen van als de berichtje

groetjes rita

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 13:51

ook aan mij wordt gevraagd,dat ik zo veel handwerk.ik heb alle tijd van de wereld.teneerste omdat ik m.e heb dat is het beroemde vermoeidsheids syndroom.daarbij heb ik twee jaar tijd drie zware operatie,s en chemo gehad voor eierstok kanker.ben sinds mei 2007 schoon.maar door de m.e en mijn naiefiteit,ik dacht schoon,nu kan ik alles weer.alleen in en om het huis zo nu en dan een keertje weg.dat is het.en als ik niet te moe ben ga ik vrijdagsmiddags naar de bouts du chiffons,blijf niet altijd tot het laatste.door dat handewerken heb je veel voldoening.ben niet zielig,geniet hier elke dag van de natuur en de rust.dus wil ook geen reactie,s hierop maar dan hoeven jullie niet meer verbaasd tezijn waarvoor ik zoveel maakt.jan heeft energie voor twee gelukkig.ik vouw de was op enz.er zijn er zoveel hier op hobbydoos die ziek zijn,ben niet de enige.mijn vertrouwen in God geeft mij veel steun.

groetjes puckBig smile

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 20:13

ik kan op het ogenblik helemaal niets doen, mijn mannetje regelt nu alles .Ik ben  zondag door mijn rug gegaan , het ergste is ik kan niet lopen niet zitten,staan is nog het beste maar ja je kan ook niet de hele dag blijven staan he!Nu zit ik weer even achter de pc , maar moet je niet zien hoe. Wat is gezondheid toch belanrijk dames .

Over strijken gesproken , soms moet je wel mijn zoon werkt bij de NS heeft dus idere dag een schoonoverhemd nodig , dat moet wel gestreken worden , en mijn man draagt ook graag overhemden . Als je eenmaal bezig bent ishet zo gebeurt .

allemaal een fijne Hemelvaartsdag groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Haakbreimens View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 12:39

ik ben 11 dus ik zit nog op school.

maar als ik thuis kom ga ik lekker vor de tv hangen en dan handwerken

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 19:09

Haakbreimens,Zo zo jij bent er vroeg bij, dat hoor je niet zoveel .Goed van jou en wat handwerk je dan ??????

Back to Top
wollieland View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2009 om 09:09

wat een heerlijke verhalen. en zoooo herkenbaar.

de mensen vragen je , waar haal je de tijd vandaan.

en als je dan zegt, ik maak tijd. dan kijken ze je net aan of je een luilak bent wat huishoudelijk betreft.

ik kan mijn werk heel snel doen, en als ik klaar ben ga ik rustig een paar uur zitten handwerken.

wat in de paar uur weer omgehaald word aan werk, is meestal weer voor de volgende dag.

en ja... onze 'rommelhoekjes' zijn alleen maar bollen garen en andere handwerkdingen.

hoezo rommelhoekjes ?!?!?!?!?!

groetjes Bettie
Back to Top
knipster View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 22:16
nou bij mij ligt de produktie ook niet zo hoog hoor! Ik werk bijna full time in mijn eigen pedicurebedrijf, ben alleenstaande moeder voor twee puberzonen, heb een vriend die ook een eigen bedrijf heeft en erg veel werkt, en natuurlijk nog een huishouden (van Jan Steen...), maar er moet ook ontspannen worden en dat doe ik dus met een breiwerkje, een haakwerkje, kralen frutselen, lezen, sinds nog niet zo lang dit forum, je ziet, veel te veel hobbies ook nog eens, maar af en toe komt er wel iets af. en het blijft leuk om bezig te zijn.
wat niet kan zoals het moet, moet maar zoals het kan.
groetjes, carla
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2009 om 10:41
MOET VANDAAG DE KEUKEN DOEN. MOET ECHT. EN EIGENLIJK OOK DE BADKAMER. DE SMOES DAT IK ZWANGER BEN EN NIET TE HARD KAN WERKEN MAG IK NIET GEBRUIKEN WANT IK KAN HET WEL ZELF. OP DE BANK LIGGEN EEN HAAKWERKJE EN EEN BREIWERKJE TE GILLEN. DAT KAN IK OOK ZELF.  BEN BENIEUWD WIE HET VANDAAG GAAT WINNEN. (DE KEUKEN ZOU IK NAMELIJK MAANDAG OOK AL DOEN. EN ZATERDAG OOK.....)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2009 om 14:15
Lekker laten zitten, Clara, dat kan de kraamverzorgster ook doen, terwijl jij van de kleine ligt te genieten en een beetje ligt te handwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 17:02

Ooooh, dit is inderdaad, zoals al eerder aangegeven, een erg leuk onderwerp....wat ben ik blij dat ik zie dat er veeeeel meer mensen zijn die een chaotisch boeltje thuis hebben.....

Ik doe zooooo mijn best om een beetje structuur overal in te krijgen, maar het lukt nog niet echt, hahaha!!! Ik werk zelf 16 uur buitenshuis ( tot ik met zwangerschapsverlof ga, over ongeveer 6 weken..), we hebben een megagigaverbouwing op het moment, twee kinderen, een eigen autobedrijf waar ik de administratie van doe (aan ons huis vast..), een hond, cavia en een varken...zucht....en een tuin die je geen tuin meer kunt noemen, meer een bouwopslagplaats. Voordeel is dat dat geen onderhoud nodig heeft...!!! Mijn productie ligt momenteel ongeveer stil, ik denk overigens wel heeeeel vaak aan haken, dan denk ik dat het nodig weer op moet pakken, en vervolgens zie ik weer iets anders!!!!

Maar ik wil natuurlijk wel even zeggen dat ik wel elke avond stofzuig en dweil, dat is noodzaak hier, maar als je het zo vaak doet, wordt je er wel heel snel in, haha, maar daarin tegen strijk ik  nooooooooooooit, en heb ik net als onder andere Clara ook foejes om het niet te hoeven doen, hahahaha!!!

groetjes
Iris
Back to Top
Haakbreimens View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 17:16

@licht nou eigelijk doe ik het zelfde als jullie dus gewoon breien borduren haken naaien gewoon zulke dingen maarvilten kan ik niet want mijn  moeder kan het ook niet

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 19:16

dames , ik kan nog steeds niets doen. De  arts is geweest ,vandaag naar therapie geweest morgen weer . Mijn man jaap doet nu alles, dus het gaat allemaal niet zo als het moet . nu zou je denken dat ik dan veel handwerken kan , nou dan heb je het mis , ik doe niets anders dan zitten lopen zitten lopen en dan nog een paar uur rusten .Zeeeeeeeeeeeer vervelende en pijnlijk

groetjes van Rita 2

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 20:03
Ik werk 40 uur in 4 dagen. Daarnaast doe ik 8 uur per week vrijwilligerswerk, doe ik het huishouden 90% solo. En ik heb heel veel hobbies, spreek paar avonden per week af met vriendinnen. Aan hobbies zelf besteed ik 0-2 uur per dag, 0-5 uur op een vrije dag.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 20:07

Wel Knitalot, dat is nu es een antwoord dat kan tellen ........echt 'to the point' met uren, dagen en percentage............ jij bent wel een bezige bij hoor ...!!!

Nadine 

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 20:09

heb even de site gecheckt en ga nu echt even huishoudelijk doen al hoewel ik zin heb op lui op de bank te hangen en een dag druk op het werk en nog even wat werk mee naar huis. Maar ja ik zit nog in een verbouwing en de zolder kan opgeruimd worden als ik schoonmaak, dan is er weer een ruimte goed. Dus geen haakwerkje maar de stofzuiger en een sopdoekje

Groeten Jacqueline
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 21:36
DE KEUKEN HEEFT HET GISTEREN GEWONNEN. EN VANDAAG DE BADKAMER. BEN EVEN FLINK AAN HET SOPPEN. MAAR HET WAS DAN OOK WEL HEEL HARD NODIG. NU BLINKT EN GLIMT ALLES WEER LEKKER EN KAN IK WEER LEKKER RUSTIG AAN DOEN. LEKKER HOOR. SOMS EVEN FLINK DOORWERKEN GEEFT OOK WEL HEEL VEEL VOLDOENING.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 21:52
Joepie koningsdochter krijgt nesteldrang, gaat het dit weekend dan gebeuren??
groetjes Daisy
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2009 om 22:31

Originally posted by new.houses new.houses wrote:

Joepie koningsdochter krijgt nesteldrang, gaat het dit weekend dan gebeuren??

Daar zat ik ook al aan te denken, haha!!! Ben benieuwd!!!!!!!

groetjes
Iris
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2009 om 08:11
En ik ook al ........ wachten tot Maandag hé Clara
TONY
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2009 om 14:41
 dames, jullie halen de woorden uit m'n mond. het eerste wat ik dacht was: nesteldrang!!!!!!  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns