Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

va. Dinsdag 10 apr HAAKSETJES bij de Kruidvat

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: va. Dinsdag 10 apr HAAKSETJES bij de Kruidvat
    Posted: 08 April 2012 om 08:54
Veel liefs van Marieke
Back to Top
omamarian View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omamarian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 09:14
Voordat wij de folder hebben is alles alweer uitverkocht helaas...misschien ben ik er nu op tijd bij..
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 09:54
Originally posted by omamarian omamarian wrote:

Voordat wij de folder hebben is alles alweer uitverkocht helaas...misschien ben ik er nu op tijd bij..
 
Ze vergeten ons altijd met het rondbrengen van de folders... dus heb ik me ingeschreven voor de online folder. Die krijg je dan al op zondag! Misschien een tip.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 10:11
Bij ons viel de folder gisteravond in de bus, ik heb dat plaatje al uitgeknipt.

In de V&D folder staan leuke gehaakte kleren, een jurk en een bolero. Dus dat wordt mode deze zomer, wie dat wil dragen heeft nu nog tijd genoeg om te gaan haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nomi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Maart 2012
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nomi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 11:09
ooooh, die zijn leuk!
Hoop dat ze ze hebben bij ons ...
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 12:40
Goeie tip!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 13:33
bedankt voor de tip ga dinsdag ochtend gelijk even langs bij kruitvat
Anne-Marie
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 13:41
Ja heb ik gelezen ga dinsdag even kijken.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2012 om 16:00
Bij het Kruidvat kun je ook online bestellen Smile,
maar niet alle artikelen geloof ik.....zal straks eens kijken of de haaksetjes online te bestellen zijn.
Als dat kan zijn we er zeker op tijd bij Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 02:08
en als ze er niet zijn maar wel belangstelling is dan kan misschien een ander doosje wat kopen voor een ander die misgrijpt?
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 07:30
ja dat wil ik best doen hoor!!!! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 07:47
Bij Kruidvat-online zie ik de pakketjes niet staan.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 08:00
Ik ook niet Jolly....heb ook al gekeken.
Morgen moet ik ff bij Kruidvat zijn, moet ik een pakketje voor je meebrengen? Smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 08:22
Oh wat fijn, ja breng maar een pakketje mee, die uil is leuk, maar kijk maar wat er is, het maakt niet uit.
En zaterdag kan hij mee Wink
Groetjes van Jolly



Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 10:30
zal morgen kijken wat er in dort te krijgen is en dan wat extra doosjes kopen en die meenemen naar de hobbydoosdag bij magtelt
Anne-Marie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 13:51
Ik ga de wekker maar eens zetten en er vroeg heen gaan LOL Ze zijn wel erg leuk en ik heb wat vriendinnen die willen leren haken dus dit is een mooi begin Wink
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 14:05
Ik vind die uil heel erg lijken op de uil van Matawi's Creaties, of ligt dat aan mij...

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2012 om 14:10
Ik moet morgenochtend werken maar als iemand een extra setje mee wil brengen zou ik dat wel heel fijn vinden.Ik vind het uiltje heel erg leuk.Er is vast wel iemand die mij wil helpen op de hobbydoosdag bij Magtelt.Ik heb n.l.nog nooit iets gehaakt.Mijn poppenkleertjes zijn zo goed als klaar en daar moet ik randjes langs haken.Maar dat komt wel goed.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:08
Ik heb de setjes gehaald en open gemaakt... Valt eigenlijk een beetje tegen... Je moet heen en weer haken en niet in rondes... zelfs bij de uil. Maar er zit wel een 3,5 mm haaknaald, een naald, lapje vilt, garen en voldoende vulling bij. Alleen lijkt mij een 2 of 2,5 mm haaknaald beter geschikt voor deze garen.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:20
Ik vind ze ook te duur voor wat er in zit maar voor beginnende haaksters is het een leuk begin....
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns