Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

va. Dinsdag 10 apr HAAKSETJES bij de Kruidvat

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:40
Voor de liefhebbers:
Stuur me maar ff een mail (geen pm).
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:54
De computer loopt een beetje vast als ik wil openen Shocked
Hij blijft maar nieuwe vensters openen en sluiten, terwijl eigenlijk niks echt zichtbaar is
Back to Top
KimmvBritt View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2012
Locatie: IJsselstein
Status: Offline
Points: 35
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KimmvBritt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:55
Hier opent hij het bestand wel, ben momenteel aan het downloaden.

Ben heel erg benieuwd.


Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 13:00
Originally posted by zazia zazia wrote:

De computer loopt een beetje vast als ik wil openen Shocked
Hij blijft maar nieuwe vensters openen en sluiten, terwijl eigenlijk niks echt zichtbaar is
 
Ik stuur het wel even over de mail!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 13:03
venaille bedankt voor het online zetten, was vanmorgen bij het kruidvat, ze hadden alleen het hartje
lydia wijsbroek
Back to Top
Nomi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Maart 2012
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nomi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 13:05
heel ergt bedankt voor de patroontjes!
Je bent een kanjer!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 13:05
Dank je wel venaille vind het wel een heel schattig uiltje

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 13:08
Vanaf nu kun je mij mailen (geen pm) bij belangstelling.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 14:47
heb voor wie graag een volledig pakketje heeft 1 uiltje in de aanbieding zal deze meenemen naar de hobbydoos dag bij magtelt hoor wel als er interesse voor is heb tevens uit de zelfde serie kort geleden een matroeska/baboeska gescoord als er in teresse is voor het patroon hoor ik ook dat wel van jullie
Anne-Marie
Back to Top
engel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 18:23
Ja, ik heb ze ook gezien en bekeken en vond ze ook tegen vallen! Katoen was erg dun enz. Heb ze laten liggen voor de liefhebbers!Smile
lieve groet Constance
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 18:31
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Ik vind die uil heel erg lijken op de uil van Matawi's Creaties, of ligt dat aan mij...



Nee dat vind ik ook!

Heb 2 doosjes meegenomen, leuk om kado te geven aan mensen die willen leren haken en mijn naalden of garen steeds inpikken. Tis niet echt bijzonder WOW gevoel hoor die doosjes....
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 18:52
Originally posted by francisca francisca wrote:

heb voor wie graag een volledig pakketje heeft 1 uiltje in de aanbieding zal deze meenemen naar de hobbydoos dag bij magtelt hoor wel als er interesse voor is heb tevens uit de zelfde serie kort geleden een matroeska/baboeska gescoord als er in teresse is voor het patroon hoor ik ook dat wel van jullie
 
Zou ik het patroontje mogen ontvangen?
Veel liefs van Marieke
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 18:54
komt erzo aan even twee pakketjes afgeven in de straat
Anne-Marie
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 18:56
Thumbs Up
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 19:11
Zou ik die ook mogen? het patroontje van de matrouschka?
alvast bedankt!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 20:02
naald 3,5 voor een bosje garen waar ik normaal 2 of 2.5 bij gebruik, beetje misgeschoten van de kruidvat (heb nieuwsgierig pakketje geopend wat als kadootje bedoeld was)
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:35
Hier lagen alleen de bloem en het hartje, en die vond ik niet zo bijzonder. Dus niet meegenomen.
Hier in de wijk is ook een Kruidvat en als het zo stopt met regenen, fiets ik even die kant op. Ik hoop dat ze daar het uiltje wel hebben, anders heb ik pech. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 13:39
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Hier lagen alleen de bloem en het hartje, en die vond ik niet zo bijzonder. Dus niet meegenomen.
Hier in de wijk is ook een Kruidvat en als het zo stopt met regenen, fiets ik even die kant op. Ik hoop dat ze daar het uiltje wel hebben, anders heb ik pech. 
 
Je hebt mail!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 14:34
Leonie, zonde van je geld! Echt ik had ze moeten laten liggen, dit is ver onder de maat van mijn verwachting.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 15:09
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Leonie, zonde van je geld! Echt ik had ze moeten laten liggen, dit is ver onder de maat van mijn verwachting.
 
Zo denk ik er dus ook over. Echt weggegooid geld. Vandaar dat Leonie de patroontjes van mij in haar mailbox had... Wink
Veel liefs van Marieke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns