vaarwel mama |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Mei 2017 om 22:59 |
Droevig nieuws vandaag.
Sinds half februari van vorig jaar is mam wegens opkomend dementie, opgenomen in het rust en verzorgings tehuis hier in de gemeente. De laatste weken dan is mam fel achteruit gegaan. Buiten mijn broer en mezelf, kende mam niemand meer. Dinsdagmorgend rond 7.30 krijg ik telefoon van het R.V.T. huis de wijngaard dat mam in haar slaap overleden is. Mam is 90 jaar mogen worden. De wens van mam is helemaal gevolgd. Mam wilde overlijden in haar slaap, Bij een eventuele hartstilstand wilde mam niet gereanimeerd worden, Mam wilde enkel een 'burgelijke' dienst, Mam wilde na de crematie, uitgestrooid worden op de strooiweide van het kerkhof waar we op dat moment wonen. Deze wens(en) heeft zij meermaals geuit aan ons. (mijn broer en ik). Nu volgt voor ons nog een zware tijd. Langs de ene kant ben ik voor mam blij dat zij overleden is zoals zij het altijd gewild heeft. Langs de andere kant ben ik droevig omdat we mam hebben moeten afgeven, terug aan moeder-natuur. Vanaf nu heb ik enkel nog de zorg voor mijn broer. (heeft M.S. en zit sinds twee-drie jaar definitief in een rolstoel. Voorheen dan ging ik geregeld in de namiddag op bezoek bij mam, en broer ging mee op zaterdag of zondag al naar gelang er vervoer was met de rolmobiel. (speciaal vervoer voor rolstoelpatiënten) |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gecondoleerd.
Zo dubbel he? De dank om hoe het gegaan is allemaal. Maar toch ook het gemis en verdriet. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een verdrietig nieuws :( heel veel sterkte!
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd. Onontkoombare wendingen in het leven kunnen alleen maar aanvaard worden en dat is moeilijk en kost tijd. Sterkte
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een groot verlies doet pijn ,heel veel sterkte
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en sterkte. Na een tijd van verdriet komen de mooie herinneringen los. Die kun je net je broer delen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankuwel allemaal, ook namens mijn broer.
We maken er het beste van. Wat de toekomst brengt, weten we niet, we zullen wel zien wat er nog komt. |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze droevige tijd
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en sterkte
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd.
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
gecondoleerd!
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik leef met je mee. Dit is de natuurlijke gang van zaken en ik zou mij al heel gelukkig prijzen dat mam jullie tot de laatste moment herkende.
Draag goed zorg voor uw broer en ook voor uw eigen en herinner en deel vooral samen de mooie momenten. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gecondoleerd en veel sterkte
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Francis, gecondoleerd en ik weet wat je nu doormaakt (zit te huilen nu ik dit typ) maar mijn moeder is dit jaar in september 2 jaar dood (zij was 85) en net als die van jou had zij ook alles geregeld voor het geval dat het zou gebeuren. Mijn broer en ik hebben ook alles naar haar laatste wens laten plaatsvinden. Voel je gesteund in deze woorden en "het verdriet zal slijten maar vergeten doe je ze nooit". Nogmaals sterkte
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel sterkte toegewenst en gecondoleerd
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat het "naar haar wens" gegaan was, maar je zult het er toch nog wel moeilijk mee hebben. Sterkte!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
gecondoleerd. Neem je de tijd om dit grote verdriet te verwerken. Heel veel kracht voor jullie voor de komende maanden
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |