Vakantie is over! |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
knoesels zijn enkels. Die scharnierknobbels juistekes boven uw voeten die het begin van het been aanduiden.
|
||
|
||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ohhhh.
Weer wat geleerd! Ik mag graag in zee zwemmen en ga dan ook gerust koppie onder. Op heuphoogte is het dan precies diepgenoeg om lekker te zwemmen. |
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hahaha id lao koppie onder, anders ben je niet helemaal ''door''
maar wel met een rustig zeetje, als de golven een beetje wild zijn is t leuker, maar ga ik onderuit, dan kom ik niet meer overeind (door de golven)en moet wachten tot ik aanspoel en dat schuurt zo! |
||
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Aaaah, leuk dt het jou ook bekend voor komt, ik heb een brabantse bard er over gemaild en kreeg een heleboel info over de mui/tante ook wel moei genoemd....petemoei, ook zo eentje ;-) dat van Sil wist ik niet meer en de moei uit de Statenvertaling weet ik niet te vinden maar bedankt hoor..! |
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |