vakantiecheque |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Juli 2012 om 15:21 |
ik heb hier nog een vakantiecheque liggen van 100 euro geldig voor een weekend-, midweek- of weekverblijf op de roompotparken
de katjeskelder Marinapark volendam de soeten haert renesse ferienresort Cochem ferienresort Bad Bentheim ferienpark Hambachtall geldig t/m 31 december 2012 ook tijdens vakantieperiodes en je moet vooraf reserveren mijn dochter zou hem eerst gebruiken, maar die heeft wat anders wij kunnen niet, omdat wij een aangepaste bungalow moeten hebben en dan alleen de katjeskelder, maar die is te duur voor ons, en we gaan in augustus al naar overijssel, dus een beetje teveel ik hoef er niets voor te hebben, zijn er meerdere, dan verloot ik het laat ik zeggen, dat 10 juli 18.00 uur het binnen moet zijn als er meerdere zijn |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
durf het niet tevragen
mag ikke
|
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
lief van je Wanda en leuk voor jou Griet, van harte gegund..laat je nog eens weten waar je naar toe bent gegaan?
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
van heeeeeeeeeel harte gegund en echt een heel lief aanbod, ennuh wel foto's laten zien he
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Wat lief van je Wanda!
En wat leuk voor jou Griet, geniet er maar lekker van
![]() |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Wat is dat lief Wanda
Griet heel veel plezier geniet ervan.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
wil voor de eerlijkheid even zeggen, dat iedereen zich nog kan melden tot 10 juli
|
|
WANDA
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
lief hoor Wanda en ik gun het Griet van harte
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ik gun het Griet ook, maar ik krijg nu privemailtjes, dat mensen niet meer durven te melden ivm de felicitaties aan Griet en dat was mijn bedoeling niet, gun het iedereen.
trouwens heb ook nog een waardecheque van Landal van 50 euro tot 21 december en een waardecheque van Canvas ook van 50 euro, die is maar tot 31 oktober
|
|
WANDA
|
![]() |
|
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
mijn dank is groot
wij zijn er heeeeeeeeeeel blij meeeeeeeeee ![]() ![]() ik denkt dat wij gaan uitwaaien aan zee ... maar dat horen jullie nog wel
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Wanda wat lief dat je je vakantiecheque's aan anderen gunt!!
Hoop dat je er anderen heel erg blij mee kunt maken!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Ik vind dit ook een leuk initiatief!!!! De meesten gooien die weg wanneer ze zelf niet kunnen gaan.
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
dames
wil even melden dat venaille ook graag meedingt naar de vakantiecheque, maar zich niet durfde op te geven, bij deze dus mochten zich nog meer willen melden, doe dat gerust. van de verloting maak ik een filmpje en laat mijn kleindochter een lootje trekken, zodat alles eerlijk verloopt. ik hoop dat ik het zo goed mogelijk en zo eerlijk mogelijk doe, zodat we naderhand geen scheve gezichten krijgen
|
|
WANDA
|
![]() |
|
sorry sorry sorry
ik ben het totaal vergeten om te loten voor de vakantiecheque, vind het zelf schandalig, maar niets aan te doen, zal het straks even doorgeven, wie de cheque krijgt
|
|
WANDA
|
![]() |
|
mijn man heeft net een lootje getrokken, heb het op film gezet voor de zekerheid en het is
venaille geworden, van harte gefeliciteerd en geniet er maar van
|
|
WANDA
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Hoera Marieke! Veel plezier ervan!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
TaNichia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Marieke gefeliciteerd, geniet er maar lekker van.
|
|
Liefs Diana
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Bedankt! Ik ben er superblij mee!Ik had vanmorgen nog gekeken en was van plan om nu een pmtje te sturen, maar kon het topic niet meer vinden... Logisch, want dit stond nu weer bijna bovenaan.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Gefeliciteerd Marieke!
Geniet er maar lekker van :-)
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Gefeliciteerd Marieke geniet er lekker van!!! :-) :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |