Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vakantiehuis, -park ,in Zwolle

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2015 om 10:47
Misschien is dit iets voor je:

http://www.aan-de-ijssel.nl

Mijn neef en z'n vrouw runnen het.

Aan de Assendorperstraat heb je Rits In, een echte handwerkzaak. Niet groot, maar met een leuk assortiment en fijn personeel. Op de Diezerkade zit een grote stoffenzaak met wat breigaren erbij, maar als je niet voor de stoffen komt maar voor het garen zou ik die links laten liggen.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2015 om 20:58
bedankt Naemi, ga ik zeker eens goed bekijken en opslaan. Is het niet voor nu dan misschien voor volgende keer. En als ik die Assendorperstraat vind ga ik zeker een kijkje nemen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2015 om 15:42
Ik hoop dat ik nog op tijd ben, ik las in de krant dat ze er een Hanze huis of winkel hebben, oooo even krantje erbij pakken
Sassenstraat 74-76 Het Hanze huis, lijkt mij echt geweldig. Misschien hebben ze ook wel iets enorm Belgisch dat je helemaal niet kent . . .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2015 om 22:04
ja nog ruim op tijd. Ik heb het mee op het adressenlijstje van 'musea' geschreven, onder het museum van de Assendorperstraat.
Bedankt. Ik ga mij daar zekerst niet vervelen, misschien wel verloren lopen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 13:25
mijn broer heeft iets besteld op een park halverwege tussen Apeldoorn en Zwolle.

Van Zwolle heb ik al een paar mustseeadresjes gekregen.

Welke musea (lees winkels) moet ik zeker gaan bekijken in Apeldoorn?

En 's zondags is er waarschijnlijk nergens iets open of zijn er dan delen die wel open zijn. O ik kan op koopzondagen misschien zoeken.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 14:27
The Rabbithill toevallig ?
Tja, Apeldoorn... je hebt uiteraard de Apenheul.
Musea... je zou bij Paleis het Loo kunnen kijken (in de oude olifantenschuur daar hebben ze trouwens heerlijke verse groenten en fruit van het land).

Wat betreft winkels... Ik neem aan dat je de Beeksbergse Wolhal al wel op je lijstje hebt staan (door Magteld geloof ik ook wel eens walhalla genoemd). Daar binnen ben je wel even zoet :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 16:10
De Beekbergse walhalla ja, oei ,daar heb ik voor het eerst een bol Noro gevoeld, voelen voelen niet kopen Embarrassed. Ik vind zelf het Kröller Möller museum top.
Dat is denk ik een jeugdtrauma, als kind in een bus getransporteerd worden naar het van Gogh museum en dan de schilderijen niet kunnen
zien omdat het 10 rijen dik stond. Ben vorig jaar voor het eerst naar het Kröller Möller geweest en daar kon ik overal, echt bij ieder kunstwerk
met de snufferd vooraan staan - ook bij alle van Goghs. Wel prijzig, maar inclusief witte fiets en Nederlands weer LOL.
Apenheul ben ik ook ooit geweest, da's leuk voor een keertje. Van het Loo kan ik me vooral de tuinen herinneren, binnen was het druk (schuifel schuifel).
Voor de winkels lees musea of andersom zal Magtelt even uit moeten wijden.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 16:12
Bij veel musea kun je on line al tickets kopen/reserveren en dan kun je lachend langs de rij huppelen. Je kunt trouwens ook met de bolide
de Hoge Veluwe (Kroller Moller) op. Niet echt sportief, maar het kan wel.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 18:52
Maar ik ben niet van plan om sportief te doen hoor. Die lange straat (heb ik op internet gelezen) met het ene museum naast het andere zal al wandeling genoeg zijn.

Nee C4th het is niet met konijnen maar met sheep dacht ik.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2015 om 19:31
Als het mooi weer is, wil ik toch de hei aanprijzen, ik heb van mijn schone moeder gehoord dat ze bloeit . . . je hoeft voor de hei niet per se
naar Nationaal park de hoge Veluwe, waar je met een witte fiets rond kunt karren er zijn ook wel "normale" stukken hei, waar ze geen
entree heffen. Of laat je huisband een mooie route langs de hei plannen, als je afgeleid wordt
door het natuurschoon ben je misschien
ook efkes positief afgeleid van de wagenvrees
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2015 om 13:13
Ik denk dat de Sisi tentoonstelling in Het Loo voorbij is, maar je kunt op internet kijken. De tuinen van het Loo zijn erg mooi. In Apeldoorn heb je in het centrum Action en Aldi in de Hofstraat, Zeeman, Wibra en Crea-art in de Brinklaan en in de Hoofdstraat Voordeelboekhandel (eentje gaat eruit, de andere is nieuw), je kunt in de Oranjerie overdekt winkelen, en je kunt op het Marktplein Euroland vinden en de boekwinkel Nawijn & Polak, die in het laatste deel van de hoofdstraat ook een vestiging hebben overgenomen van De Slegte, de 3de boekwinkel in de binnenstad zit in de Oranjerie, de Standaardboekwinkel.

Oja, Crea-art beweert voor elke hobby te zijn, maar is heel duidelijk niet voor breiers en hakers, eigenlijk alleen voor tekenaars en schilders.

Berg en Bos is vrij toegankelijk, pas op voor de blauwalg in de vijver, je betaalt de Apenheul pas als je daar bij het loket bent. Parkeren is wel betaald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2015 om 15:27
Bedankt, kan ik een routeplanner opstellen per dag. mijn weekend gaat te kort zijn denk ik.

En lw hoe weet jij dat ik een witte fiets heb? Maar ik neem die niet mee hoor.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2015 om 16:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Parkeren is wel betaald.

En niet zo goedkoop ook.
Las net dat het 7,50 Euro kost.

Zaterdag a.s. is er namelijk de jaarlijkse triathlon in het Bosbad (voorheen Kristalbad) te Apeldoorn (mocht je gek zijn op zwemmen... 't is werkelijk waar één van de mooiste openluchtbaden die ik ken). En het Bosbad deelt de parkeerplaats met de Apenheul, dus zijn we genoodzaakt daar ook te parkeren...

Sinds een jaar of 8 doe ik mee met de Duchenne-triathlon, waarbij je met een team van maximaal 3 personen een achtste triathlon moet afleggen. Hoofddoel bij deze triatlon is geld inzamelen voor geneesmiddelenonderzoek voor/tegen de ziekte van Duchenne.
Een kleinzoon van mijn vroegere manager lijdt hieraan en hij heeft me destijds gevraagd om mee te doen.
Inmiddels dus alweer voor de 9e keer...
(mochten er nog mensen de onbedwingbare neiging hebben te doneren... Alle Eurie zijn welkom.
http://www.vriendenvanduchenne.nl/wp/sponsor-een-deelnemer/
Wij zijn "Team Iker" (maar eigenlijk maakt het me niet uit wie er gesponsord wordt, als er maar geld komt om deze vreselijke ziekte ooit uit te bannen)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 12:07
Als ik naar Berg en Bos ga, hop ik op de bus. De stad in ook. Alleen als we naar de bios gaan, zetten we de auto in de parkeergarage en kopen een kaartje bij de filmkaartjes voor € 4. Dat is drie uur geldig en met de meeste films red je dat. Dan zie je eerst het bedrag van € 9 verschijnen maar na inslikken van ons kaartje is dat verrekend.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 15:21
Originally posted by bep bep wrote:

Bedankt, kan ik een routeplanner opstellen per dag. mijn weekend gaat te kort zijn denk ik.

En lw hoe weet jij dat ik een witte fiets heb? Maar ik neem die niet mee hoor.
Ach Bep toch - zo helderziend ben ik ook weer niet, maar witte fietsen komen uit de provo tijd. Uhm dan moet ik weer Magtelt
vragen dat uit te leggen denk ik. Allemaal pies op aarde en laten we alles vrolijk delen.
Ik bedoelde dit met een witte fiets
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 15:24
O t staat ook op Wikipedia het witte fietsenplan , PROVOKATIE nr 5 uit 1965 alweer, tsjonge.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 15:43
Aha, de rode fietsen van hier.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 17:02
In park De Hoge Veluwe hebben ze toch nog witte fietsen?

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2015 om 17:30
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In park De Hoge Veluwe hebben ze toch nog witte fietsen?
Ja dat bedoel ik, de enige plek waar dat een beetje gelukt is en gelijk aan de rode fietsen in België - Velo ? ofzo ?
Of moet je daar wel voor betalen ? Alhoewel de entree op park hoge Veluwe is dusdanig dat je eigenlijk ook betaald voor het fietsje.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns